Wytwarzanie Gier 2D - o czym chcielibyście poczytać artykuły?
Ostatnio zmodyfikowano 2021-03-04 16:52
mar3 |
» 2011-11-01 20:37:47 Z tego co na razie jest w opublikowanych lekcjach tego kursu posługuje się Pan strukturami. Czy nie lepiej skorzystać z klas? (Jestem początkującym, dlatego się pytam.) |
|
DejaVu Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-11-01 21:18:51 Klasa od struktury różni się jedynie domyślnym selektorem dostępu. Zresztą lepiej omawiać zagadnienia od rzeczy prostych i stopniowo rozbudowywać kod - dlatego zastosowałem strukturę. |
|
dKc |
a linux to co? » 2011-11-01 21:27:46 A ja bym cos poczytał o pisaniu gier pod linuxa... :> |
|
DejaVu Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-11-01 22:54:00 Polecałbym zapoznać się najpierw z podstawami skoro uważasz, że pod Linuksa pisze się gry inaczej niż pod Windowsa :) |
|
lynx |
» 2011-11-02 00:44:07 Coś mi się wydaje że ten kurs przyciągnie dużo newbie chcących odrazu zrobić niewiadomo co.
|
|
DejaVu Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-11-02 00:54:14 Kurs i tak będzie powstawał przez co najmniej rok :) A kogo przyciągnie... co to za różnica? :) W każdym razie z pewnością jest na to zapotrzebowanie :) |
|
Drraven |
» 2011-11-02 06:34:13 dKc ja pracuje na co dzień z Linuxem.. Masz SFML (jest multi platform), Allegro, SDL, OpenGL << Wszystko działa i tu i tu. Co do kompilacji: > #g++ [pliki cpp] [linker] -o [nazwa programu] g++ main.cpp klasy.cpp -Wall -lGL -o 'Moja pierwsza gra' > >./Moja pierwsza gra >[out twojej gry] |
|
Dark |
» 2011-11-05 12:44:39 inicjatywa z tym kursem to bardzo dobry pomysł.
ja mam kilka ciekawych pdfów po angielsku do programowania 2D,3D jak ktoś coś by chciał to prosić :) |
|
1 2 3 4 « 5 » 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |