Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Wytwarzanie Gier 2D - o czym chcielibyście poczytać artykuły?

Ostatnio zmodyfikowano 2021-03-04 16:52
Autor Wiadomość
mar3
» 2011-11-01 20:37:47
Z tego co na razie jest w opublikowanych lekcjach tego kursu posługuje się Pan strukturami. Czy nie lepiej skorzystać z klas? (Jestem początkującym, dlatego się pytam.)
P-43203
DejaVu
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-11-01 21:18:51
Klasa od struktury różni się jedynie domyślnym selektorem dostępu. Zresztą lepiej omawiać zagadnienia od rzeczy prostych i stopniowo rozbudowywać kod - dlatego zastosowałem strukturę.
P-43205
dKc
a linux to co?
» 2011-11-01 21:27:46
A ja bym cos poczytał o pisaniu gier pod linuxa... :>
P-43207
DejaVu
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-11-01 22:54:00
Polecałbym zapoznać się najpierw z podstawami skoro uważasz, że pod Linuksa pisze się gry inaczej niż pod Windowsa :)
P-43217
lynx
» 2011-11-02 00:44:07
Coś mi się wydaje że ten kurs przyciągnie dużo newbie chcących odrazu zrobić niewiadomo co.
P-43221
DejaVu
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-11-02 00:54:14
Kurs i tak będzie powstawał przez co najmniej rok :) A kogo przyciągnie... co to za różnica? :) W każdym razie z pewnością jest na to zapotrzebowanie :)
P-43222
Drraven
» 2011-11-02 06:34:13
dKc ja pracuje na co dzień z Linuxem.. Masz SFML (jest multi platform), Allegro, SDL, OpenGL << Wszystko działa i tu i tu.
Co do kompilacji:
>
#g++ [pliki cpp] [linker] -o [nazwa programu]
g++ main.cpp klasy.cpp -Wall -lGL -o 'Moja pierwsza gra'
>
>./Moja pierwsza gra
>[out twojej gry]
P-43223
Dark
» 2011-11-05 12:44:39
inicjatywa z tym kursem to bardzo dobry pomysł.

ja mam kilka ciekawych pdfów po angielsku do programowania 2D,3D jak ktoś coś by chciał to prosić :)
P-43351
1 2 3 4 « 5 » 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Poprzednia strona Strona 5 z 21 Następna strona