Biblioteka do tworzenia gier 3D
Ostatnio zmodyfikowano 2011-10-29 13:35
ly000 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Biblioteka do tworzenia gier 3D » 2011-10-29 00:10:26 Witam, jaką bibliotekę 3d polecacie do pisania gier?
|
|
akwes |
» 2011-10-29 00:12:53 Szczerze to są dwie.
OpenGL oraz DirectX
|
|
ly000 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-10-29 00:47:35 To chyba bardziej mi chodziło o hm... ~silniki Na tej stronie poznałem coś takiego jak irrlicht, lecz widziałem kilka gier w tym, nie jest ich zbyt wiele oraz jakoś nie robią dużego wrażenia. W czystym opengl/directx bardzo trudno stworzyć cokolwiek, a co dopiero grę, dlatego chcę poznać coś innego. |
|
akwes |
» 2011-10-29 01:06:55 Silniki to coś innego niż biblioteka :P
Do silników będziesz miał dużo mniej info. Może spróbuj Ogre3D |
|
SeaMonster131 |
» 2011-10-29 10:12:31 Biblioteka to DirectX i OpenGL, możesz w nich napisać silnik. Silnik to taki zbiór..funkcji, klas itd, za pomocą którego możesz napisać gre ;p Z silników to możesz wybrać np Esenthel Engine, wspomniane Ogre3D, Irrlicht, jakieś mniej znane Panda3D oraz Unity3D i prawdziwe kombajny: CryEngine3 i UDK / UE3... W google poszukaj jak chcesz jeszcze więcej ;) Jest w czym wybierać :) |
|
ly000 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-10-29 13:20:22 Jestem samoukiem, więc nie znam się zbytnio na pojęciach itp. Ogólnie chodzi mi o to, aby ten silnik był w miarę łatwy i miał spore możliwości.
Wiem że jest sporo tego, ale chciałbym abyście mi poleciliście jakiś jeden, konkretny, spełniający powyższe warunki. Będę bardzo wdzięczny ;] |
|
DejaVu |
» 2011-10-29 13:35:42 Zapoznaj się z każdą wymienioną biblioteką, poczytaj opinie. |
|
« 1 » |