Algorytm wyświetlania mapy izometrycznej
Ostatnio zmodyfikowano 2011-10-30 17:11
Łukasz123 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Algorytm wyświetlania mapy izometrycznej » 2011-10-30 15:22:27 Mógłby ktoś zapodać algorytm do wyświetlania mapy izo. ? Na cpp0x był temat sea monstera ale tak zaplątany kod że nic z tego nie zjarzyłem xD
Z góry thx P.S Sory za dział,źle wkliknołęm |
|
SeaMonster131 |
» 2011-10-30 15:38:08 Hah :) Ale udało mi się wyświetlić w końcu taką mapę, jeżeli dobrze pamiętam :)
Jeżeli wyświetlasz ją w pętli np for, to jeżeli x, y jest podzielne przez 2 (czyli kafelek 2,4,6,8,10 ..) to wyświetlasz kafelek o połowe kafelka dalej na osi x,y. A jeżeli liczba jest nieparzysta to wyświetlasz normalnie.
Jakoś tak, tak mi sie wydaje haha :)
#edit: oj chyba nie tak, bo spr i nie działa hm... |
|
Łukasz123 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-10-30 15:46:20 for( x_map = 0; x_map < 20 * tiles1.GetSize().x + tiles1.GetSize().x / 2; x_map += tiles1.GetSize().x ) for( y_map = 0; y_map < 20 * tiles1.GetSize().y + tiles1.GetSize().x / 2; y_map += tiles1.GetSize().y - 20 ) { tiles1.SetPosition( x_map, y_map ); App.Draw( tiles1 ); }
Hmmmm (:? |
|
Łukasz123 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-10-30 16:45:32 Sory za double,ale wymyslilem cos +/- z 2forka ,jak to dopracuje to wrzuce |
|
pekfos |
» 2011-10-30 17:11:45 Hm? użyłeś google? Jak ja kiedyś tego szukałem to były co najmniej 2 strony na których to było przystępnie opisane. zapewne wciąż tak jest. |
|
« 1 » |