DeBugger  | 
» 2009-01-05 19:57:36 Nei za bardzo zrozumiałem - może napisać zmienną na innych współrzędnych co zero?  | 
 | 
lynx  | 
» 2009-01-05 19:59:47 A czy wyświetlasz tło przy każdym obrocie pętli głównej czy tylko na raz?  | 
 | 
Sajan Temat założony przez niniejszego użytkownika  | 
» 2009-01-05 20:00:51 No ale 0 zostanie. A mi chodzi o to żeby 0 zniknęło i zamiast tego było 1.  | 
 | 
Sajan Temat założony przez niniejszego użytkownika  | 
» 2009-01-05 20:26:23 Wyświetlam.  | 
 | 
DeBugger  | 
» 2009-01-05 20:31:35 Czy mógłbyś pomóc innym użytkownikom i podać kod? ;)  | 
 | 
Sajan Temat założony przez niniejszego użytkownika  | 
» 2009-01-05 20:34:53 while( !key[ KEY_ESC ] ) {     while( speed > 0 )     {         if( key[ KEY_UP ] ) { pac.kierunek = 2, pac.y--; }         if( key[ KEY_DOWN ] ) { pac.kierunek = 0, pac.y++; }         if( key[ KEY_LEFT ] ) { pac.kierunek = 1, pac.x--; }         if( key[ KEY_RIGHT ] ) { pac.kierunek = 3, pac.x++; }         speed--;         frame++;         if( frame > 80 ) frame = 0;                  clear_to_color( bufor, makecol( 0, 0, 0 ) );         blit( tlo, bufor, 0, 0, 0, 0, 800, 600 );         if( frame < 10 ) { pac.klatka = 0, poc.klatka = 0; }         else if( frame >= 10 && frame < 20 ) { pac.klatka = 1, poc.klatka = 1; }         else if( frame >= 20 && frame < 30 ) { pac.klatka = 2, poc.klatka = 2; }         else if( frame >= 30 && frame < 40 ) { pac.klatka = 3, poc.klatka = 3; }         else if( frame >= 40 && frame < 50 ) { pac.klatka = 4, poc.klatka = 4; }         else if( frame >= 50 && frame < 60 ) { pac.klatka = 5, poc.klatka = 5; }         else if( frame >= 60 && frame < 70 ) { pac.klatka = 6, poc.klatka = 6; }         else if( frame >= 70 && frame < 80 ) { pac.klatka = 7, poc.klatka = 7; }         masked_blit( pacb, bufor, pac.kierunek * 50, pac.klatka * 50, pac.x, pac.y, 50, 50 );         masked_blit( pocb, bufor, poc.kierunek * 50, poc.klatka * 50, poc.x, poc.y, 50, 50 );         blit( bufor, screen, 0, 0, 0, 0, 800, 600 );         if( pac.x < 0 ) pac.x = 0;                  if( pac.x > 750 ) pac.x = 750;                  if( pac.y < 90 ) pac.y = 90;                  if( pac.y > 550 ) pac.y = 550;                  if( !( poc.x - pac.x >= 50 || pac.x - poc.x >= 50 ) && !( poc.y - pac.y >= 50 || pac.y - poc.y >= 50 ) )         {             poc.x = 100, poc.y = 100;             a += 1;             textprintf_ex( tlo, font, 20, 20, makecol( 200, 200, 200 ), - 1, "Punkty: %d", a );         }     } }
  pac - postać; poc - bonus; a wcześniej mam zapisane int a = 0; textprintf_ex( tlo, font, 20, 20, makecol( 200, 200, 200 ), - 1, "Normalne pociski: %d", a );
   | 
 | 
lynx  | 
» 2009-01-05 20:36:06 No to teraz powiedz mi czy tło jest pod tekstem. Ewidentnie widać że nie czyścisz ekranu/jego części pod tekstem i z tego powodu tekst się rozmazuje. Weź to całe tło w komentarz i zrób: clear_to_color( bufor, makecol( 23, 23, 23 ) ); textprintf_ex( bufor, font, 20, 20, makecol( 200, 200, 200 ), - 1, "Liczba: %d", a ); blit( bufor, screen, 0, 0, 0, 0, bufor->w, bufor->h );
  I co działa takie wyświetlanie?  edit1:blit( bufor, screen, 0, 0, 0, 0, 800, 600 ); if( pac.x < 0 ) pac.x = 0;
  if( pac.x > 750 ) pac.x = 750;
  if( pac.y < 90 ) pac.y = 90;
  if( pac.y > 550 ) pac.y = 550;
  if( !( poc.x - pac.x >= 50 || pac.x - poc.x >= 50 ) && !( poc.y - pac.y >= 50 || pac.y - poc.y >= 50 ) ) {     poc.x = 100, poc.y = 100;     a += 1;     textprintf_ex( tlo, font, 20, 20, makecol( 200, 200, 200 ), - 1, "Punkty: %d", a ); }
  Zamień na: if( pac.x < 0 ) pac.x = 0;
  if( pac.x > 750 ) pac.x = 750;
  if( pac.y < 90 ) pac.y = 90;
  if( pac.y > 550 ) pac.y = 550;
  if( !( poc.x - pac.x >= 50 || pac.x - poc.x >= 50 ) && !( poc.y - pac.y >= 50 || pac.y - poc.y >= 50 ) ) {     poc.x = 100, poc.y = 100;     a += 1;     textprintf_ex( bufor, font, 20, 20, makecol( 200, 200, 200 ), - 1, "Punkty: %d", a ); } blit( bufor, screen, 0, 0, 0, 0, 800, 600 );
  A kod bierz w [code src="C++"]kod[/code]  | 
 | 
Sajan Temat założony przez niniejszego użytkownika  | 
» 2009-01-05 20:42:29 Teraz nie pokazuje się 1 tylko cały czas 0.  | 
 | 
| 1 « 2 »  3 4 |