[Allegro, c++] kolizja, naskok na przeszkodę i ma zniknąć.
Ostatnio zmodyfikowano 2011-11-20 10:58
Drraven |
» 2011-11-09 17:11:03 A nie łatwiej na klasach? Klase obiektów i klase gracza; A potem jeden if ;) |
|
spartakus Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-11-10 00:56:51 bool kolizja( int x1, int y1, int s1, int w1, int x2, int y2, int s2, int w2 ) { if( x2 <= x1 + s1 && x2 > x1 && y2 >= y1 && y2 <= y1 + w1 ) return true; else if( x2 + s2 <= x1 + s1 && x2 + s2 > x1 && y2 >= y1 && y2 <= y1 + w1 ) return true; else return false; };
przerobiłem to tak jak wyżej (od easykodera) czyli bierze tylko górne wierzchołki, ale gdy podejdę z boku to też wystąpi kolizja, a ja chce żeby tylko z góry wystąpiła kolizja. |
|
DejaVu |
» 2011-11-10 08:38:50 Algorytm kolizji easykodera jest zły o czym wielokrotnie było już pisane na forum. |
|
spartakus Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-11-10 17:53:19 a jest jakiś inny ? |
|
DejaVu |
» 2011-11-10 17:54:24 a szukałeś? |
|
spartakus Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-11-10 17:55:26 nie, bo nie wiedziałem ,że ten jest zły.. |
|
Drraven |
» 2011-11-10 19:46:40 Już wiesz :D |
|
spartakus Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-11-11 14:36:19 no tak, ale jak go znajdę pewnie i tak jest na sprawdzanie wierzchołków.. więc jak podejdę zboku to i tak wystąpi kolizja, a ja chce aby z góry. Gdy skoczę na przeszkodę ludkiem to ona zniknie,czyli ją zabije |
|
1 « 2 » 3 4 |