Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] glScissor

Ostatnio zmodyfikowano 2011-11-12 00:26
Autor Wiadomość
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML] glScissor
» 2011-11-11 19:02:47
Skoro już napisałem żeby nie zmarnować to możecie mi wytłumaczyć 2 linijkę kodu poniżej ? Jaki obszar to pokazuje? Bo raczej nie taki jak mi się wydaje

C/C++
::glEnable( GL_SCISSOR_TEST );
::glScissor( 12, 240, 86, 16 );
tekst.SetPosition( 12, 12 );
oknoAplikacji.Draw( tekst );
::glDisable( GL_SCISSOR_TEST );
P-43792
DejaVu
» 2011-11-11 19:30:09
P-43795
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-11-11 19:44:10
Właśnie tam to niestety nie jest opisane sam sprawdzam i próbuje ogarnąć jak to działa ale coś mi nie wychodzi
P-43802
DejaVu
» 2011-11-11 22:02:28
To doczytaj opis funkcji na MSDN.
P-43821
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-11-11 23:25:18
Aha czyli początek znajduje się w lewym dolnym rogu a nie w (0,0);


Kurde myślałem że to służy do tego że raz narysowany obiekt już nie zniknie. Lipa nadal bede musiał co chwile renderować te 200 obiektów
P-43830
SeaMonster131
» 2011-11-12 00:00:57
jak dobrze napiszesz aplikację, w bibliotece która jest wydajna, to przy 5000 obiektach dopiero fps będzie niski ;)
P-43832
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-11-12 00:08:41
Hmm czyli SFML jest niewydajne ? Bo raczej nie wydaje mi się żebym to źle napisał innego rozwiązania nie widzę to co ma być wyświetlone wcześniej musi być narysowane na scenie ;p
P-43833
DejaVu
» 2011-11-12 00:26:24
Co najwyżej są Twoje algorytmy niewydajne. Anyway - to nie dotyczy tematu. Skoro autor tematu wie już jak działa glScissor to pozwolę sobie ten temat zamknąć.
P-43835
« 1 »
  Strona 1 z 1