[SFML] glScissor
Ostatnio zmodyfikowano 2011-11-12 00:26
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] glScissor » 2011-11-11 19:02:47 Skoro już napisałem żeby nie zmarnować to możecie mi wytłumaczyć 2 linijkę kodu poniżej ? Jaki obszar to pokazuje? Bo raczej nie taki jak mi się wydaje ::glEnable( GL_SCISSOR_TEST ); ::glScissor( 12, 240, 86, 16 ); tekst.SetPosition( 12, 12 ); oknoAplikacji.Draw( tekst ); ::glDisable( GL_SCISSOR_TEST );
|
|
DejaVu |
» 2011-11-11 19:30:09 |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-11-11 19:44:10 Właśnie tam to niestety nie jest opisane sam sprawdzam i próbuje ogarnąć jak to działa ale coś mi nie wychodzi |
|
DejaVu |
» 2011-11-11 22:02:28 To doczytaj opis funkcji na MSDN. |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-11-11 23:25:18 Aha czyli początek znajduje się w lewym dolnym rogu a nie w (0,0);
Kurde myślałem że to służy do tego że raz narysowany obiekt już nie zniknie. Lipa nadal bede musiał co chwile renderować te 200 obiektów |
|
SeaMonster131 |
» 2011-11-12 00:00:57 jak dobrze napiszesz aplikację, w bibliotece która jest wydajna, to przy 5000 obiektach dopiero fps będzie niski ;) |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-11-12 00:08:41 Hmm czyli SFML jest niewydajne ? Bo raczej nie wydaje mi się żebym to źle napisał innego rozwiązania nie widzę to co ma być wyświetlone wcześniej musi być narysowane na scenie ;p |
|
DejaVu |
» 2011-11-12 00:26:24 Co najwyżej są Twoje algorytmy niewydajne. Anyway - to nie dotyczy tematu. Skoro autor tematu wie już jak działa glScissor to pozwolę sobie ten temat zamknąć. |
|
« 1 » |