[Allegro, C++] Timery
Ostatnio zmodyfikowano 2011-11-19 10:48
tumusxd Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Allegro, C++] Timery » 2011-11-19 10:33:20 Mam pytanie.. na które nie znalazłem odpowiedzi na google. Czy takie zastosowanie kilku timerów jest poprawne ? Oto wycinek kodu z mojego tetrisa który często się wysypuje ;/ while( !key[ KEY_ESC ] ) { while( speed > 0 ) { if( key[ KEY_LEFT ] ) steruj_klocek( mapa_pola, mapa_spa_klocka, DIR_LEFT ); if( key[ KEY_RIGHT ] ) steruj_klocek( mapa_pola, mapa_spa_klocka, DIR_RIGHT ); if( key[ KEY_DOWN ] ) steruj_klocek( mapa_pola, mapa_spa_klocka, DIR_DOWN ); speed--; } while( speed_obr_klc > 0 ) { if( key[ KEY_UP ] || key[ KEY_SPACE ] ) steruj_klocek( mapa_pola, mapa_spa_klocka, DIR_UP ); speed_obr_klc--; } while( speed_spa_klc > 0 ) { clean_mapa( mapa_spa_klocka ); move_klocek( mapa_pola, mapa_spa_klocka ); speed_spa_klc--; }
dalej w pętli jest rysowanie mapki itp. Czy mogę tak "poustawiać" timery jeden pod drugim ? Mam obawy że program może się zapętlić właśnie w jednym takim timerze na szybszym kompie. Jeśli w tym jest problem to jak to naprawić ? |
|
DejaVu |
» 2011-11-19 10:48:49 Zastosowanie kilku timerów jest poprawne. |
|
« 1 » |