[Allegro, C++] Podwójne buforowanie i tło
Ostatnio zmodyfikowano 2011-11-25 18:19
Lirdoner Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Allegro, C++] Podwójne buforowanie i tło » 2011-11-25 17:51:41 Witam, Ostatnio zacząłem tak przyglądać się bibliotece Allegro i mam mały problem
Gdy poruszałem postacią postać się rozmazywała więc skorzystałem z podwójnego buforowanie i było okej ale teraz postanowiłem dodać tło
i całość wyświetlam w ten sposób
clear_to_color( bufor, makecol( 0, 0, 0 ) ); masked_blit( bg, bufor, 0, 0, 0, 0, bg->w, bg->h ); masked_blit( mario, bg, 0, 0, x, y, mario->w, mario->h ); blit( bufor, screen, 0, 0, 0, 0, 800, 600 );
Rzecz jasna to wszystko w nieskończonej pętli tylko teraz ludzik (mario) znów zaczął się rozmazywać a nie mam pojęcia jak wyczyścić tło bo dla bufora to po prostu clear_to_color
Pomoże ktoś? |
|
Gabes |
» 2011-11-25 18:07:34 Wszystko wyświetlaj na bufor , tło (u ciebie bg) to przecież także bitmapa.
Możesz wyświetlać na inną bitmape ale to ją musiał byś przesuwać.
masked_blit( mario, bufor, 0, 0, x, y, mario->w, mario->h ); . |
|
Lirdoner Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-11-25 18:19:31 Ok, dzięki wielkie ;) |
|
« 1 » |