[DirectX]Problem z kompilacją shader'ów
Ostatnio zmodyfikowano 2011-11-25 22:44
Trix Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[DirectX]Problem z kompilacją shader'ów » 2011-11-25 22:07:56 Szukając odpoweidzi na kolejne moje pytania dowiedziałem się, że poniższy błąd jest spowodowany brakiem pliku fxc.exe Z tego co odczytałem powinienem przenieść go do system32, lecz nie wiem gdzie go znaleźć, gdzie on się znajduje? Błąd: ------ Build started: Project: 1, Configuration: Debug Win32 ------ Compiles .fx scripts C:\Documents and Settings\Trixo\Pulpit\lekcja4\1\fx-build.targets(45,5): error MSB3721: The command "fxc /T fx_2_0 /nologo /Fo "shader.fxo" "C:\Documents and Settings\Trixo\Pulpit\lekcja4\1\shader.fx"" exited with code 1. ========== Build: 0 succeeded, 1 failed, 0 up-to-date, 0 skipped ========== |
|
Gabes |
» 2011-11-25 22:32:26 Jeśli masz system XP to WINDOWS->system32 czyli tam gdzie system u ciebie dysk C:\
-a gdzie przycisk wyszukaj?
-chyba jesteś przemęczony tymi poszukiwaniami odpocznij . |
|
Trix Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-11-25 22:39:27 Chyba się nie zrozumieliśmy :) Ja nie posiadam nigdzie na dysku tego pliku, nie wiem gdzie go szukać?
|
|
Gabes |
» 2011-11-25 22:44:48 No to tak:
Pobierz Microsoft DirectX 9.0 SDK (Summer 2004)
zainstaluje się w program files , są tam pliki do DX8 i 9.(w lib i include)
http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=21416
W razie konieczności potrzebne d3dx8.dll. czy jakiekolwiek inne bez problemu znajdziesz w sieci.
Jest tam także ten plik w folderze Utilities.
|
|
« 1 » |