Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[OpenGL] Odwrócenie kamery perspektywicznej w osi Y

Ostatnio zmodyfikowano 2011-11-26 17:07
Autor Wiadomość
DejaVu
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[OpenGL] Odwrócenie kamery perspektywicznej w osi Y
» 2011-11-26 16:57:55
Mam sobie linijkę:
C/C++
gluPerspective( 90.f, 1.f, 1.f, 1500.f );
Chciałbym aby wszystkie obiekty na scenie miały oś Y skierowaną w przeciwnym kierunku niż domyślnie - ktoś wie jak to przestawić? Pamiętam, że dawniej bawiłem się takimi pierdołami i wydaje mi się, że jest to możliwe...

/edit:
Po co mi to? Bo wszystkie obiekty rysują mi się do góry nogami i niekoniecznie chciałbym bawić się w przerabianie całego kodu...
P-44752
DejaVu
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-11-26 17:07:20
Już sobie poradziłem:
C/C++
gluPerspective( - 90.f, - 1.f, 1.f, 1500.f );
P-44758
« 1 »
  Strona 1 z 1