[OpenGL] Odwrócenie kamery perspektywicznej w osi Y
Ostatnio zmodyfikowano 2011-11-26 17:07
DejaVu Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[OpenGL] Odwrócenie kamery perspektywicznej w osi Y » 2011-11-26 16:57:55 Mam sobie linijkę:
gluPerspective( 90.f, 1.f, 1.f, 1500.f );
Chciałbym aby wszystkie obiekty na scenie miały oś Y skierowaną w przeciwnym kierunku niż domyślnie - ktoś wie jak to przestawić? Pamiętam, że dawniej bawiłem się takimi pierdołami i wydaje mi się, że jest to możliwe...
/edit:
Po co mi to? Bo wszystkie obiekty rysują mi się do góry nogami i niekoniecznie chciałbym bawić się w przerabianie całego kodu... |
|
DejaVu Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-11-26 17:07:20 Już sobie poradziłem:
gluPerspective( - 90.f, - 1.f, 1.f, 1500.f );
|
|
« 1 » |