[blender] Redukowanie liczby trójkątów w modelu
Ostatnio zmodyfikowano 2011-11-27 22:16
DejaVu Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[blender] Redukowanie liczby trójkątów w modelu » 2011-11-27 20:33:55 Ktoś wie jak automatycznie zredukować liczbę trójkątów z których składa się model w blenderze? |
|
SeaMonster131 |
» 2011-11-27 20:51:55 http://e-wiki.pl/download/blender3d.pdf7-8 strona: "Podział powierzchni". To chyba będzie to :) W Blenderze, operacja Subsurf jest traktowana jako modyfikator; co oznacza ,ze siatka od którejzaczynasz pozostaje nienaruszona i edytowalna nawet po jej podzieleniu. Będziesz mógł dokonać zmian w siatcec wstępnie podzielonwje i zobaczysz jak te zmiany wpływają na wynik modyfikatora Wybierz panel Editing lub naciśnij F9 a znajdziesz przycisk Add Modifier w panelu Modifier. Naciśnij ten przycisk a pojawi się menu rozwijane z dostępnymi modyfikatorami, wśród ktrórych znajdziesz Subsurf. Zobaczysz, że panel Subsurf pojawi się wewnątrz panelu Modifiers ,a sześcian w Viewport przyjmie zaokrąglone kształty jako zastosowane domyślne ustawienia mofdyfikatora. Oprócz opcji w panelu Subserf odkryjesz dwie ważne opcje : Levels i Render Levels. Im wyższy ustawisz Levels, więcej razy algorytmy wygładzania zostaną zastosowane. Levles wpływają tylko na sześcian w widoku 3D; musisz użyć Render Levels dla określania liczby poziomów używanych przy renderowaniu. |
|
|
DejaVu Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-11-27 21:05:20 Eh... coś nie mogę tego wyklikać na blenderze 2.60a ;/ chyba po prostu skończy się na tym, że napiszę wczytywanie modelów 3ds... |
|
DejaVu Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-11-27 22:16:01 W blenderze 2.49B trzeba:
|
|
« 1 » |