Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[blender] Redukowanie liczby trójkątów w modelu

Ostatnio zmodyfikowano 2011-11-27 22:16
Autor Wiadomość
DejaVu
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[blender] Redukowanie liczby trójkątów w modelu
» 2011-11-27 20:33:55
Ktoś wie jak automatycznie zredukować liczbę trójkątów z których składa się model w blenderze?
P-44843
SeaMonster131
» 2011-11-27 20:51:55
http://e-wiki.pl/download/blender3d.pdf
7-8 strona: "Podział powierzchni".

To chyba będzie to :)

W Blenderze, operacja Subsurf jest
traktowana jako modyfikator; co oznacza ,ze siatka od którejzaczynasz pozostaje nienaruszona i edytowalna nawet po jej
podzieleniu. Będziesz mógł dokonać zmian w siatcec wstępnie
podzielonwje i zobaczysz jak te zmiany wpływają na wynik
modyfikatora
Wybierz panel Editing lub naciśnij F9 a znajdziesz przycisk Add
Modifier w panelu Modifier. Naciśnij ten przycisk a pojawi się
menu rozwijane z dostępnymi modyfikatorami, wśród ktrórych
znajdziesz Subsurf.  Zobaczysz, że panel Subsurf pojawi się
wewnątrz panelu Modifiers ,a sześcian w Viewport przyjmie
zaokrąglone kształty jako zastosowane domyślne ustawienia
mofdyfikatora. Oprócz opcji w panelu Subserf odkryjesz dwie ważne
opcje : Levels i Render Levels. Im wyższy ustawisz Levels, więcej
razy algorytmy wygładzania zostaną zastosowane. Levles wpływają
tylko na sześcian w widoku 3D; musisz użyć Render Levels dla
określania liczby poziomów używanych przy renderowaniu.
P-44844
DejaVu
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-11-27 21:05:20
Eh... coś nie mogę tego wyklikać na blenderze 2.60a ;/ chyba po prostu skończy się na tym, że napiszę wczytywanie modelów 3ds...
P-44845
DejaVu
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-11-27 22:16:01
W blenderze 2.49B trzeba:
  • wejść w tryb EditMode [TAB];
  • zaznaczyć cały model [A];
  • wybrać z menu: Mesh / Scripts / Poly Reducer;
  • ustawić stopień optymalizacji;
  • kliknąć OK :)
P-44851
« 1 »
  Strona 1 z 1