Wybieranie pozycji w pętli switch bez potwierdzania enterem
Ostatnio zmodyfikowano 2011-12-12 19:01
akwes |
» 2011-12-01 00:20:00 No tak, zapomniałem o kbhit(); #include <iostream> #include <conio.h>
using namespace std;
int main() { unsigned char a; while( 1 ) { if( _kbhit() ) { a = _getch(); cout << "\nYou ID key: " << int( a ); } } return 0; }
Ładnie pokazuje kody, więc powinno działać. ESC i ENTER są w ASCII. I reaguje na ESC, sprawdzone. #include <iostream> #include <conio.h>
using namespace std;
int main() { unsigned char a; do { if( _kbhit() ) { a = _getch(); cout << "\nYou ID key: " << int( a ); } } while( a != 27 ); return 0; }
|
|
mike Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-12-01 10:12:20 W którym miejscu tego kodu powinien być kod mojego programu? |
|
DejaVu |
» 2011-12-01 14:16:41 Jeżeli nie wiesz co zrobić z tym kodem to powinieneś zabrać się za naukę podstaw.
Kurs C++ |
|
jankowalski25 |
» 2011-12-01 19:21:05 |
|
RazzorFlame |
» 2011-12-12 19:01:49 Okej ja ci podam wszystkie odpowiedzi. Mysle ze nie powinienem ale OK: 1: Do tego zrob sobie takie cus: #include <iostream> #include <conio.h>
using namespace std;
int main() { int a; a = getch(); switch( a ) getch(); return 0; }
2: Do tego najlepiej uzyc statycznego zutowania ( mozez o tym poczytac w kursie Xion'a od zera do gier kodera ) #include <iostream> #include <conio.h>
using namespace std;
int main() { int a; char znak; do { znak = getch(); a = static_cast < int >( znak ); cout << a << endl; } while( 1 == 1 ); getch(); return 0; }
W tym programie naciskajac klawisz otrzymasz jego kod. Pozniej tylko robisz tak ( dopisujesz takie cos do tego programu ): switch( a ) { case 27: break; }
|
|
1 « 2 » |