[SFML] Przesuwanie ludzika pewien okres czasu
Ostatnio zmodyfikowano 2011-12-12 17:30
Handy90 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] Przesuwanie ludzika pewien okres czasu » 2011-12-11 20:32:10 Witam, mam problem z napisaniem kodu by po naciśnięci np. strzałki w lewo moja postać przesunęła się o 32pix i trwało to 2s. W ciągu tych 2s ma jakby pixel po pixelu ładnie iść, płynnie a nie, że nacisnę strzałkę w prawo i on mi dopiero po 2s po naciśnięciu przejdzie te 32pix.Pomożecie?:)
Udało mi się jak na razi wyświetlić mapę kafelkową, potrafię zrobić jej scroolowanie, ograniczenia by nie wychodziła postać za okno, poruszanie. Później chciałbym animacje zrobić by w ciągu tych 2s przeleciała grafika ruchu stopą prawo i lewą by to bardziej realistycznie wyglądało ale mam właśnie z tym problem...:( |
|
akwes |
» 2011-12-11 21:07:15 Wiesz co to timery? Czy zielony w temacie :) ? |
|
SeaMonster131 |
» 2011-12-11 21:09:47 int czas;
if( strzalka_w_lewo && czas == 0 ) czas = 100;
if( czas > 0 ) { czas--; postac.x--; }
To tylko taki przykład na szybko ;) |
|
Handy90 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-12-11 21:22:54 Tak wiem co to timer. Potrafię zaimplementować by coś się poruszało co sekundę ale z tym nie mogę sobie dać rady |
|
waxx |
» 2011-12-12 17:30:52 O rany to pomysl troche. Jakkolwiek np tak:
position.x = 400 + (32 * (timer.GetElapsedTime() < 2.0f ? timer.GetElapsedTime() / 2.0f : 1));
|
|
« 1 » |