Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Zaprogramowanie ludzika

Ostatnio zmodyfikowano 2011-12-19 08:35
Autor Wiadomość
ogolcom
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Zaprogramowanie ludzika
» 2011-12-14 10:12:19
Witam.
Mam problem. A mianowicie chce napisać grę w której bohater (gracz) będzie musiał zabić innych ludzi którymi miałby sterować komputer. Jak taki algorytm napisać aby strzelali do gracza, sami poruszali sie po mapie.
Za wszystkie odpowiedzi dziękuje.
P-45620
hincu
» 2011-12-14 10:40:43
najpierw napisz cos prostrzego a nie za gre z AI sie bierzesz jak chcesz sie wziac za to juz teraz to poczytaj o sztucznej inteligencji innego rozwiazania nie widze
na ogol cos takiego jest proste do zrobienia musisz napisac warunek zasiegu widzialnosci NPC i wtedy porownujesz pozycje npc wzgledem pozycji gracza jesli miesci sie w przedziale zasiegu widzialnosci wykonujesz dana akcje
P-45621
SeaMonster131
» 2011-12-14 16:40:05
Jak taki algorytm napisać aby strzelali do gracza, sami poruszali sie po mapie.
Wystarczy pomyśleć, a nie lecieć z tym na forum, bo gotowca tutaj nikt Ci nie napisze.
P-45626
m4tx
» 2011-12-14 17:07:35
W internecie znajedziesz mnóstwo tutoriali na ten temat. Temat moim zdaniem to zamknięcia.
P-45628
pekfos
» 2011-12-14 18:17:46
Znajdywanie drogi - algorytm A*
Strzelanie - sprawdzanie czy wróg "widzi" gracza i obroty - trygonometria
P-45632
ogolcom
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-12-19 08:35:50
Dziękuje za odpowiedzi. Postaram się poszukać. Temat zamykam.
P-45885
« 1 »
  Strona 1 z 1