Zaprogramowanie ludzika
Ostatnio zmodyfikowano 2011-12-19 08:35
ogolcom Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Zaprogramowanie ludzika » 2011-12-14 10:12:19 Witam.
Mam problem. A mianowicie chce napisać grę w której bohater (gracz) będzie musiał zabić innych ludzi którymi miałby sterować komputer. Jak taki algorytm napisać aby strzelali do gracza, sami poruszali sie po mapie.
Za wszystkie odpowiedzi dziękuje. |
|
hincu |
» 2011-12-14 10:40:43 najpierw napisz cos prostrzego a nie za gre z AI sie bierzesz jak chcesz sie wziac za to juz teraz to poczytaj o sztucznej inteligencji innego rozwiazania nie widze na ogol cos takiego jest proste do zrobienia musisz napisac warunek zasiegu widzialnosci NPC i wtedy porownujesz pozycje npc wzgledem pozycji gracza jesli miesci sie w przedziale zasiegu widzialnosci wykonujesz dana akcje |
|
SeaMonster131 |
» 2011-12-14 16:40:05 Jak taki algorytm napisać aby strzelali do gracza, sami poruszali sie po mapie. |
Wystarczy pomyśleć, a nie lecieć z tym na forum, bo gotowca tutaj nikt Ci nie napisze. |
|
m4tx |
» 2011-12-14 17:07:35 W internecie znajedziesz mnóstwo tutoriali na ten temat. Temat moim zdaniem to zamknięcia. |
|
pekfos |
» 2011-12-14 18:17:46 Znajdywanie drogi - algorytm A* Strzelanie - sprawdzanie czy wróg "widzi" gracza i obroty - trygonometria |
|
ogolcom Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-12-19 08:35:50 Dziękuje za odpowiedzi. Postaram się poszukać. Temat zamykam.
|
|
« 1 » |