Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Allegro] Niechciana smuga

Ostatnio zmodyfikowano 2009-01-20 19:07
Autor Wiadomość
Tombol
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2009-01-20 17:06:30
C/C++
while( !key[ KEY_ESC ] )
{
    while( speed > 0 )
    {
       
        if(( pilka_y - 50 >= 0 ) &&( pilka_y - 50 <= 380 ) )
        {
            paletka_pc_y = pilka_y - 50;
        }
       
        if( key[ KEY_UP ] ) paletka_gracz_y--;
       
        if( key[ KEY_DOWN ] ) paletka_gracz_y++;
       
        if( paletka_gracz_y == 0 )
             paletka_gracz_y++;
       
        if( paletka_gracz_y == 380 )
             paletka_gracz_y--;
       
        if( pilka_y == 0 )
             leci_up = true;
       
        if( pilka_y == 455 )
             leci_up = false;
       
        if( pilka_x == 0 )
             leci_right = true;
       
        if( pilka_x == 615 )
             leci_right = false;
       
        if( leci_up == true )
             pilka_y++;
        else
             pilka_y--;
       
        if( leci_right == true )
             pilka_x++;
        else
             pilka_x--;
       
        if(( pilka_y >= paletka_gracz_y ) ||( pilka_y + 25 >= paletka_gracz_y ) )
        {
            if(( pilka_y <= paletka_gracz_y + 100 ) ||( pilka_y + 25 <= paletka_gracz_y + 100 ) )
            {
                if( pilka_x + 25 == paletka_gracz_x )
                {
                    leci_right = false;
                }
            }
        }
       
        if(( pilka_y >= paletka_pc_y + 2 ) &&( pilka_y < paletka_pc_y + 100 ) &&( pilka_x == paletka_pc_x + 2 ) )
        {
            leci_right = true;
        }
       
        speed--;
       
       
    }
   
    //******************************************************
   
    //************RYSOWANIE************************
    clear_to_color( bufor, makecol( 0, 0, 0 ) );
    masked_blit( paletka_gracz, bufor, 0, 0, paletka_gracz_x, paletka_gracz_y, paletka_gracz->w, paletka_gracz->h );
    masked_blit( paletka_pc, bufor, 0, 0, paletka_pc_x, paletka_pc_y, paletka_pc->w, paletka_pc->h );
    masked_blit( pilka, bufor, 0, 0, pilka_x, pilka_y, pilka->w, pilka->h );
    blit( bufor, screen, 0, 0, 0, 0, 640, 480 );
    //********************************************************
}
P-3806
TGR
» 2009-01-20 18:10:05
Sorry. Pomyłka.
P-3807
Tombol
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2009-01-20 18:12:53
ok xD
P-3808
DejaVu
» 2009-01-20 19:07:26
C/C++
int pilka_x = 0;
while( !key[ KEY_ESC ] )
{
    pilka_x++;
    clear_to_color( bufor, makecol( 0, 0, 0 ) );
    masked_blit( pilka, bufor, 0, 0, 100 +( pilka_x % 300 ), 200, pilka->w, pilka->h );
    blit( bufor, screen, 0, 0, 0, 0, bufor->w, bufor->h );
}
Czy jak wstawisz sobie ten fragment kodu to też masz 'smużenie'?
P-3811
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2