Tombol Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2009-01-20 17:06:30 while( !key[ KEY_ESC ] ) { while( speed > 0 ) { if(( pilka_y - 50 >= 0 ) &&( pilka_y - 50 <= 380 ) ) { paletka_pc_y = pilka_y - 50; } if( key[ KEY_UP ] ) paletka_gracz_y--; if( key[ KEY_DOWN ] ) paletka_gracz_y++; if( paletka_gracz_y == 0 ) paletka_gracz_y++; if( paletka_gracz_y == 380 ) paletka_gracz_y--; if( pilka_y == 0 ) leci_up = true; if( pilka_y == 455 ) leci_up = false; if( pilka_x == 0 ) leci_right = true; if( pilka_x == 615 ) leci_right = false; if( leci_up == true ) pilka_y++; else pilka_y--; if( leci_right == true ) pilka_x++; else pilka_x--; if(( pilka_y >= paletka_gracz_y ) ||( pilka_y + 25 >= paletka_gracz_y ) ) { if(( pilka_y <= paletka_gracz_y + 100 ) ||( pilka_y + 25 <= paletka_gracz_y + 100 ) ) { if( pilka_x + 25 == paletka_gracz_x ) { leci_right = false; } } } if(( pilka_y >= paletka_pc_y + 2 ) &&( pilka_y < paletka_pc_y + 100 ) &&( pilka_x == paletka_pc_x + 2 ) ) { leci_right = true; } speed--; } clear_to_color( bufor, makecol( 0, 0, 0 ) ); masked_blit( paletka_gracz, bufor, 0, 0, paletka_gracz_x, paletka_gracz_y, paletka_gracz->w, paletka_gracz->h ); masked_blit( paletka_pc, bufor, 0, 0, paletka_pc_x, paletka_pc_y, paletka_pc->w, paletka_pc->h ); masked_blit( pilka, bufor, 0, 0, pilka_x, pilka_y, pilka->w, pilka->h ); blit( bufor, screen, 0, 0, 0, 0, 640, 480 ); }
|
|
TGR |
» 2009-01-20 18:10:05 Sorry. Pomyłka. |
|
Tombol Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2009-01-20 18:12:53 ok xD |
|
DejaVu |
» 2009-01-20 19:07:26 int pilka_x = 0; while( !key[ KEY_ESC ] ) { pilka_x++; clear_to_color( bufor, makecol( 0, 0, 0 ) ); masked_blit( pilka, bufor, 0, 0, 100 +( pilka_x % 300 ), 200, pilka->w, pilka->h ); blit( bufor, screen, 0, 0, 0, 0, bufor->w, bufor->h ); }
Czy jak wstawisz sobie ten fragment kodu to też masz 'smużenie'? |
|
1 « 2 » |