[Allegro, C++] Problem z kolizją
Ostatnio zmodyfikowano 2011-12-25 15:05
Winner Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-12-23 23:22:27 No własnie, jak sprawdzić kolizje w rogu? |
|
kamillo121 |
» 2011-12-24 10:21:39 Obliczaj współrzędne rogu, pierwszy jest X|Y, dolny lewy X|Y+H, górny prawy X+W|Y, dolny prawy X+W|Y+H, gdzie x,y współrzędne obiektu a w i h to szerokość i wysokość obiektu. |
|
Winner Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-12-24 10:38:57 Zrobiłem coś takiego: int RodzajTerenuBok2 = map[mapa_y+y+1][mapa_x+x+mapa_y+1]; I niby bierze z rogu, ale jak znowu opadne na ziemie to sie nie mogę ruszyć... |
|
pekfos |
» 2011-12-24 14:22:23 czy ten temat przypadkiem nie zmierza do gotowca? Winner chyba nie rozumie co robi kod który pisze.. |
|
Winner Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-12-24 14:37:27 Nie.
Męczę się juz z tym od 4 dni, patrze rózne opcje i nic nie mogę wykombinować, dlatego proszę was nie o gotowca ale o podsunięcie pomysłu jak to zrobić.
@kamillo121 możesz powiedzieć jaśniej jak obliczyć współrzędne tego rogu? |
|
kamillo121 |
» 2011-12-24 14:41:07 Kolego Winner, pekfos trafił w sedno, nie rozumiesz działania kodu który przepisujesz. Ja Ci podałem sposób jak obliczyć współrzędne poszczególnych rogów danego obiektu. Masz sobie jakiś obiekt i ten obiekt(jeżeli opisujesz go na kwadracie a zapewne tak robisz) ma cztery rogi, by obliczyć jego współrzędne musisz zrobić to co ci pisałem, sposób ten jest na wyliczenie rogów obiektu a nie mapy... Pogłówkuj trochę, użyj wyszukiwarki etc. |
|
Winner Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-12-24 14:49:51 No, dobra ale jak dodam H-wysokość mojego ludka (wynosi ona 1) to i tak nic nie da. Nie wiem, może o jakąś inną wysokość Ci chodziło bo u mnie to wyoośc ludka to 1 kafelek. |
|
SeaMonster131 |
» 2011-12-24 14:54:49 Raczej o szerokość i wysokość obrazka w pikselach mu chodziło |
|
1 2 « 3 » 4 |