ison |
» 2011-12-31 12:37:27 przecież dostałeś gotowca, który działa, dostałeś dziwny błąd, pekfos zapytał Cię jaki to był błąd a ty go zignorowałeś... wklej treść błędu, kompilator zazwyczaj mówi co jest nie a tak a nie "Twój kod jest błędny, idź i go popraw" |
|
Winner Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-12-31 12:39:58 Tak, ale teraz mam już inny kod, i gra się uruchamia a na tamtym miałem dużo błędów a więc wybrałem ten. |
|
RazzorFlame |
» 2011-12-31 12:40:26 Ja zapytam ta:
Wycinasz dobre kawałki z bitmapy?? |
|
ison |
» 2011-12-31 12:41:21 Tak, ale teraz mam już inny kod, i gra się uruchamia a na tamtym miałem dużo błędów a więc wybrałem ten.
|
no to jak sam dobrowolnie wybrałeś kod, który nie działa to po co jeszcze nas prosisz o pomoc? a jeśli na tamtym miałeś błędy to tylko z Twojej winy bo pewnie nie zadeklarowałeś wszystkiego co było potrzebne ;P |
|
Winner Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-12-31 12:49:04 @ison tamten kod podał mi RazzorFlame a więc mogę go chyba poprosić o pomoc? Jeżeli Ty nie chcesz pomóc "bo nie wziołem Twojego kody" to może chociaż kto inny pomoże.
@RazzorFlame no właśnie nie widziałem nigdzie wycinania odpowiedniego kawałka z mojej bitmapy, a nie łatwiej już by było dac wszystki kafelki na oddzielnej bitmapie? |
|
ison |
» 2011-12-31 13:03:42 jak już się tak uparłeś na ten kod, przy którym loopujesz po całej mapie co klatkę to dobra... void wys_mape() { int licznik_x, licznik_y = 0; for( licznik_x = 0; licznik_x < 40; licznik_x++ ) { for( licznik_y = 0; licznik_y < 40; licznik_y++ ) { blit( tile, bufor,( map[ licznik_y ][ licznik_x ] % 4 ) * 50,( map[ licznik_y ][ licznik_x ] / 4 ) * 50 ),( licznik_x * 40 ) + map_x,( licznik_y * 40 ) + map_y, 40, 40 ); } } }
tylko potem się nie dziw, że twoja gra będzie wolno chodziła :P a, i w tym kodzie nie wiem czemu ale RazzorFlame wycina fragment 40,40, to popraw sobie na rzeczywisty rozmiar kafla |
|
Winner Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-12-31 13:13:42 W tym kodzie co podałes jest błąd, że coś nie tak z argumentami funkcji blit... |
|
RazzorFlame |
» 2011-12-31 13:19:31 Winner łatwiej by było tylko byś musiał tyle tych BITMAP *... robic ze masakra. Patrz jesli nie wiesz jak wycinać to patrz:
blit ma kilka argumentów nie?? 1: Jaka bitmapa do wyświetlenia 2: Na jakiej bitmapie wyświetlić 3: Od którego piksela w pozycji x na obrazku zacząc wycinanie 4: Od którego piksela w pozycji y na obrazku zacząc wycinanie 5: Pozycja bitmapy w pozycji x w pikselach 6: Pozycja bitmapy w pozycji y w pikselach 7: Ile pikseli z obrazka wyciąc od arg 3? 8: Ile pikseli z obrazka wyciąc od arg 4?
To chodzi o to ze 3,4 razem z 7 i 8 są powiązane. 3,4 odpowiadają za początkową pozycje wycinania a 7 i 8 wycinają od tego piksela co podales w 3 i 4, prostokąt o wymiarach 7 i 8. Rozumiesz juz o co chodzi w tym?
Jesli nie to narysuje obrazek i to zrozumiesz |
|
1 2 3 4 5 6 7 8 9 « 10 » 11 12 |