ison |
» 2011-12-31 13:26:09 @Winner, sorry, 1 nawias za dużo był, ale to już mogłeś sam poprawić ;) blit( tile, bufor,( map[ licznik_y ][ licznik_x ] % 4 ) * 50,( map[ licznik_y ][ licznik_x ] / 4 ) * 50,( licznik_x * 40 ) + map_x,( licznik_y * 40 ) + map_y, 40, 40 );
|
|
Winner Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-12-31 13:32:36 Działa ładnie, mapa przesuwa się juz wolno, ale znowu jest inny problem nie ma kolizji.
@RazzorFlame dzięki z wytłumaczenie, potem spróbuję użyć Twojego kodu... |
|
RazzorFlame |
» 2011-12-31 13:35:30 Musze ci to szerzej wytłumaczyć. Podaj kod kolizji... |
|
ison |
» 2011-12-31 13:35:56 a z jaką pozycją sprawdzasz kolizję? musisz pamiętać, że razem z kamerą pozycja gracza na ekranie też się zmienia @RazzorFlame dzięki z wytłumaczenie, potem spróbuję użyć Twojego kodu...
|
to co dałem to przecież jest jego kod ;) tylko dodane 2 argumenty do wycinania odpowiedniego kafla |
|
Winner Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-12-31 13:40:59 Kod kolizji: int RodzajTerenu = map[( int ) mapa_y + y + 1 ][( int ) mapa_x + x ];
int RodzajTerenuDolL = map[( int ) mapa_y + y ][( int ) mapa_x + x + 1 ]; int RodzajTerenuDolP = map[( int ) mapa_y + y1 ][( int ) mapa_x + x1 ]; int RodzajTerenuGorP = map[( int ) mapa_y + y1 ][( int ) mapa_x + x ]; int RodzajTerenuGorL = map[( int ) mapa_y + y ][( int ) mapa_x + x ];
int RodzajTerenuDolLL = map[( int ) mapa_y + y ][( int ) mapa_x + x - 1 ]; int RodzajTerenuDolPP = map[( int ) mapa_y + y + 1 ][( int ) mapa_x + x - 1 ]; int RodzajTerenuGorPP = map[( int ) mapa_y + y + 1 ][( int ) mapa_x + x ]; int RodzajTerenuGor = map[( int ) mapa_y + y ][( int ) mapa_x + x ]; wys_mape();
if( key[ KEY_RIGHT ] && RodzajTerenuDolL == 0 && RodzajTerenuDolP == 0 || key[ KEY_RIGHT ] && RodzajTerenuDolP > 0 && RodzajTerenuGorP > 0 && RodzajTerenuDolL == 0 ) { mapa_x--; } Na kodzie wyświetlania easykodera działało dobrze... |
|
Winner Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-12-31 16:53:34 To powie mi ktoś chociaż która zmienna teraz zwróci mi numer kafelka na której aktualnie jest ludek? |
|
ison |
» 2011-12-31 17:00:06 mario_x/rozmiar_kafla mario_y/rozmiar_kafla |
|
Winner Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-12-31 17:20:51 Takie coś juz miałem, ale to nie zwraca tej wartości co chciałem, to po prostu co kafelek dodaje 1 i jak ludek spada to co kafelek mam o 1 więcej w tej zmiennej, a ja chciałem aby wszystkie kafelki np. niebieski miały swoj numer. Np ludek jest na niebieskiej kafelce to moja zmienna wynosi 0 ludek jest na czarnej kafelce to zmienna wynosi 1 itp. |
|
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 « 11 » 12 |