Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Allegro] Szybkość poruszania mapą

Ostatnio zmodyfikowano 2011-12-31 19:08
Autor Wiadomość
ison
» 2011-12-31 17:23:45
no to map[mario_y/rozmiar_kafla][mario_x/rozmiar_kafla] ;)
P-46835
Winner
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-12-31 17:28:15
Dzięki, działa pięknie :)
Potem przerobie swój system kolizji.
P-46836
Gabes
» 2011-12-31 17:32:02
No to Winner zamykaj temat bo już myślałem że do setki dociągniesz i Szczęśliwego Nowego Roku .
P-46837
Winner
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-12-31 17:34:38
Jeszcze nie zamknę bo mogę mieć problem z kolizją :D. Zamknę dopiera jak mapa będzie się wolno przesuwała i ludek będzie się zatrzymywał przed przeszkodą ;p

Również życzę szczęśliwego Nowego Roku!
P-46838
Winner
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-12-31 17:48:55
A jednak, NIE DZIAŁA! kurde, mój kod:
int RodzajTerenu = map[( mario_y / 50 ) + 1 ][ mario_x / 50 ];
I ludek zatrzymuję się (gdzy spada) na przeszkodzie, no super myśle sobie, ale nie gdy ludkiem już "zjadę" z przeszkody to on ciągle wisi w powietrzu. Nie wiem czym to jest spowodowane, proszę o szybką odpowiedź bo chcę to jeszcze rozwiązać do 19 (potem wychodzę)
P-46841
Gabes
» 2011-12-31 18:01:41
Spokojnie Sylwester to nie koniec świata , jutro też jest dzień , -tylko pamiętaj szampan to też alkohol.
P-46842
SeaMonster131
» 2011-12-31 19:08:11
Proponuję założyć nowy temat dotyczący kolizji. Ale wpierw poszukaj tutaj na forum takich tematów, bo było ich sporo.
Szczęśliwego nowego roku i pijanego sylwkaa ;p
P-46849
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 « 12 »
Poprzednia strona Strona 12 z 12