[Allegro] Szybkość poruszania mapą
Ostatnio zmodyfikowano 2011-12-31 19:08
ison |
» 2011-12-31 17:23:45 no to map[mario_y/rozmiar_kafla][mario_x/rozmiar_kafla] ;) |
|
Winner Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-12-31 17:28:15 Dzięki, działa pięknie :) Potem przerobie swój system kolizji. |
|
Gabes |
» 2011-12-31 17:32:02 No to Winner zamykaj temat bo już myślałem że do setki dociągniesz i Szczęśliwego Nowego Roku . |
|
Winner Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-12-31 17:34:38 Jeszcze nie zamknę bo mogę mieć problem z kolizją :D. Zamknę dopiera jak mapa będzie się wolno przesuwała i ludek będzie się zatrzymywał przed przeszkodą ;p
Również życzę szczęśliwego Nowego Roku! |
|
Winner Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-12-31 17:48:55 A jednak, NIE DZIAŁA! kurde, mój kod: int RodzajTerenu = map[( mario_y / 50 ) + 1 ][ mario_x / 50 ]; I ludek zatrzymuję się (gdzy spada) na przeszkodzie, no super myśle sobie, ale nie gdy ludkiem już "zjadę" z przeszkody to on ciągle wisi w powietrzu. Nie wiem czym to jest spowodowane, proszę o szybką odpowiedź bo chcę to jeszcze rozwiązać do 19 (potem wychodzę) |
|
Gabes |
» 2011-12-31 18:01:41 Spokojnie Sylwester to nie koniec świata , jutro też jest dzień , -tylko pamiętaj szampan to też alkohol. |
|
SeaMonster131 |
» 2011-12-31 19:08:11 Proponuję założyć nowy temat dotyczący kolizji. Ale wpierw poszukaj tutaj na forum takich tematów, bo było ich sporo. Szczęśliwego nowego roku i pijanego sylwkaa ;p |
|
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 « 12 » |