SFML - utworzenie Sprita na podstawie współrzędnych
Ostatnio zmodyfikowano 2011-12-27 16:24
Dawidsoni Temat założony przez niniejszego użytkownika |
SFML - utworzenie Sprita na podstawie współrzędnych » 2011-12-26 22:02:36 Witam. Czy jest jakaś funkcja w SFML, która pozwala na utworzenie Sprita, na podstawie współrzędnych, które podam? Chcę podać np. x1 = 200, y1 = 200, y1 = 300, x2 = 300 i otrzymać Sprita, który będzie zawierał obraz mieszczący się w tych współrzędnych.
Wpadłem na taki pomysł, żeby zrobić screena obrazu, stworzyć Sprita, który go będzie zawierał, obciąć go funkcją SetSubRect() do obrazu, który chcę uzyskać. Wtedy x1 = pozycja_okna_x + pozycja_obiektu_na_oknie_x, x2 = x1 + szerokosc itd.
Jeśli nie ma innego sposobu postaram się zrealizować ten powyżej. Proszę o pomoc. |
|
DejaVu |
» 2011-12-27 10:16:01 Taki też sposób chciałem zaproponować ;p
Wczytywanie i zapisywanie plików graficznych
W powyższej lekcji masz przykład jak wykonać zrzut ekranu. W dokumentacji SFML nie znalazłem innej metody, która by wyciągała fragment obrazu. |
|
Dawidsoni Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-12-27 16:24:38 Znam te metody, dlatego wymyśliłem ten sposób:D. Skoro nie ma innej funkcji, to postaram się to dzisiaj zrealizować. |
|
« 1 » |