Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Jak są tworzone biblioteki graficzne

Ostatnio zmodyfikowano 2012-01-01 12:51
Autor Wiadomość
RazzorFlame
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Jak są tworzone biblioteki graficzne
» 2011-12-31 14:29:25
Zawsze się zastanawiałem jak można stworzyć takową bibliotekę. Nie mówie tu ocz. o grafice 3D co jest rzeczą praktycznie nie mozliwą. Czy tworzy sie je przerabiając w DLL winapi czy jak?

Chętnie wysłucham wszystkie odpowiedzi.
P-46818
szyx_yankez
» 2011-12-31 14:43:31
przerabiając w DLL winapi czy jak
Zacznij od tego co to są pliki: dll, liby, hpp/cpp i czym się różnią...
P-46820
SeaMonster131
» 2011-12-31 15:17:26
Nie mówie tu ocz. o grafice 3D co jest rzeczą praktycznie nie mozliwą
Niby dlaczego ? ;p

Biblioteka graficzna to taki zbiór funkcji, klas itd, za pomocą których możesz wyświetlić coś na ekranie, napisana jest np w OpenGL lub DirectX :)
P-46823
RazzorFlame
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-12-31 17:19:14
Szyx wiem co to są DLL'ki i różne inne pliki. DLL - Dynamic Link Library, Plik binarny, rozszerzenie aplikacji
P-46832
Mrovqa
» 2011-12-31 20:42:33
@SeaMonster131 to OpenGL czy DirectX to niby jak są zrobione? :P Ja się tam nie znam, ale powiedziałbym, że to trzeba byłoby napisać w czymś (asmie?) co by dało dostęp do karty graficznej... no ale jak pisałem wyżej - nie znam się na tym :D
P-46859
Gabes
» 2011-12-31 20:44:50
W wolnych bibliotekach wystarczy zajżeć do źródeł.
P-46861
Mrovqa
» 2011-12-31 20:49:37
OpenGL z tego co mi wiadomo jest open source... i tak mi się nie chce tego szukać, ściągać, a potem rozgryzać w czym jest kodzik :D
P-46863
yoogi
» 2012-01-01 04:53:25
Tworzy się je w następujący sposób:
- Po pierwsze się je pisze
- Po drugie się je testuję czy działają
- Po trzecie robi się jakiś tutorial tej biblioteki dla "deżawiego"
- Po czwarte i ostatnie robi się stronę z tą biblioteką

i to by było na tyle
P-46869
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona