Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Allegro]Problem z kolizja.

Ostatnio zmodyfikowano 2012-01-04 18:53
Autor Wiadomość
pekfos
» 2012-01-01 20:20:30
Ale jak nawet napiszę taką funkcję (myślałem juz nad tym) to i tak muszę sprawdzić na jakim kafelku jest ludek)
.. Czy ty mnie dobrze zrozumiałeś?
P-46965
Winner
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-01-01 21:12:53
Ja chce po prostu sprawidzić na jakim kaflu znajduje się ludek...
P-46985
pekfos
» 2012-01-01 21:16:50
To poprawnie oblicz jego współrzędne. Jak już wiele razy mówiłem: kartka, długopis i spróbuj choć trochę zrozumieć swój kod..
P-46989
waxx
» 2012-01-01 21:38:26
@pekfos
Nie to samo bo on rzutuje mapa_x na inta i potem dzieli dwa inty, a stąd może czasem się zwalać dzielenie. Nie raz tak miałem i wynik wychodził np. 0 cały czas.

P-46999
pekfos
» 2012-01-01 21:46:41
@waxx: dzielenie dwóch floatów może dać wynik z częściami po przecinku które zostaną obcięte przy rzutowaniu więc w tym przypadku można dzielić dwa inty a wynik będzie taki sam.
Nie raz tak miałem i wynik wychodził np. 0 cały czas.
Nie cały czas. Tylko gdy prawidłowy wynik jest między 0 a 1 lub między -1 a 0.
P-47004
Winner
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-01-01 21:51:17
Ten kod działa dobrze (wręcz idealnie)
int test = map[ my + y ][ mx + x ];
ale tylko gdzy zamiast mapą poruszam ludkiem...
P-47006
pekfos
» 2012-01-01 21:54:23
Poobserwuj te sumy w obu przypadkach i wyciągnij wnioski.
P-47009
waxx
» 2012-01-01 22:04:41
@pekfos
No wiem, skrót myślowy.
Ale mapa_x raczej nie jest wielokrotnością 50 ciągle, stąd mogą być problemy.
P-47013
1 2 3 « 4 » 5 6 7 8
Poprzednia strona Strona 4 z 8 Następna strona