[SFML, C++]Problem ze znalezieniem biblioteki przez kompilator.
Ostatnio zmodyfikowano 2012-01-02 15:14
pekfos |
» 2012-01-01 20:46:50 w SFML: nie.
|
|
MordiJC Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-01-01 20:54:01 Można w ogóle zamontować te biblioteki w C::B? Ale tak żebu działał "SFML Project".
Robiłem wg. paru kusów i nadal nie działa. |
|
pekfos |
» 2012-01-01 20:55:26 Jakoś można. Ale prościej będzie samemu zrobić szablon :P |
|
MordiJC Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-01-01 20:57:37 Możesz mi powiedzieć dlaczego w tym projekcie wyskakuje error -lsfml-audio.dll? przecież zamontowałem i nie wiem dlaczego nie działa, o to mi caly czas chodzi. |
|
pekfos |
» 2012-01-01 21:00:10 A nie przyszło ci do głowy by zobaczyć co jest w opcjach projektu, by sprawdzić co się nie zgadza? |
|
malan |
» 2012-01-01 21:09:08 Plików *.dll nie dodaje się do linkera. Powinny być one dołączone do aplikacji (czyt. powinny znajdować się w tym samym katalogu co *.exe). W przypadku Code::Blocks linkuje się pliki z rozszerzeniem *.a lub poprzez -l(...). Stwórz sobie zwykły, konsolowy projekt i dodaj do linkera potrzebne biblioteki. Okienko konsoli możesz wyłączyć sobie w opcjach projektu. Tutaj masz ściągę: http://www.sfml-dev.org/tutorials/1.6/start-cb.php. |
|
MordiJC Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-01-01 21:09:26 Sprawdzałem opcje projektu.
W linkerach daję :
-lsfml-audio
-lsfml-window
-lsfml-system
-lsfml-window
A kompilator szuka:
-lsfml-audio.dll
-lsfml-window.dll
-lsfml-system.dll
-lsfml-window.dll
Kompilator powinien usunąć -l a dodać .dll ale to I nie działa najprawdopodobniej. |
|
pekfos |
» 2012-01-01 21:15:04 Kompilator powinien usunąć -l a dodać .dll |
Powinien dodać .lib lub .a a nie .dll .. |
|
1 « 2 » 3 4 5 |