Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML, C++]Problem ze znalezieniem biblioteki przez kompilator.

Ostatnio zmodyfikowano 2012-01-02 15:14
Autor Wiadomość
pekfos
» 2012-01-01 20:46:50
w SFML: nie.

P-46974
MordiJC
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-01-01 20:54:01
Można w ogóle zamontować te biblioteki w C::B? Ale tak żebu działał "SFML Project".
Robiłem wg. paru kusów i nadal nie działa.
P-46977
pekfos
» 2012-01-01 20:55:26
Jakoś można. Ale prościej będzie samemu zrobić szablon :P
P-46979
MordiJC
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-01-01 20:57:37
Możesz mi powiedzieć dlaczego w tym projekcie wyskakuje error -lsfml-audio.dll? przecież zamontowałem i nie wiem dlaczego nie działa, o to mi caly czas chodzi.
P-46980
pekfos
» 2012-01-01 21:00:10
A nie przyszło ci do głowy by zobaczyć co jest w opcjach projektu, by sprawdzić co się nie zgadza?
P-46981
malan
» 2012-01-01 21:09:08
Plików *.dll nie dodaje się do linkera. Powinny być one dołączone do aplikacji (czyt. powinny znajdować się w tym samym katalogu co *.exe). W przypadku Code::Blocks linkuje się pliki z rozszerzeniem *.a lub poprzez -l(...).
Stwórz sobie zwykły, konsolowy projekt i dodaj do linkera potrzebne biblioteki. Okienko konsoli możesz wyłączyć sobie w opcjach projektu. Tutaj masz ściągę: http://www.sfml-dev.org/tutorials/1.6/start-cb.php.
P-46982
MordiJC
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-01-01 21:09:26
Sprawdzałem opcje projektu.

W linkerach daję :

-lsfml-audio
-lsfml-window
-lsfml-system
-lsfml-window

A kompilator szuka:

-lsfml-audio.dll
-lsfml-window.dll
-lsfml-system.dll
-lsfml-window.dll

Kompilator powinien usunąć -l a dodać .dll ale to I nie działa najprawdopodobniej.
P-46983
pekfos
» 2012-01-01 21:15:04
Kompilator powinien usunąć -l a dodać .dll
Powinien dodać .lib lub .a a nie .dll ..
P-46986
1 « 2 » 3 4 5
Poprzednia strona Strona 2 z 5 Następna strona