| maestro Temat założony przez niniejszego użytkownika | [SFML] undefined reference to `_Unwind_Resume' » 2012-01-04 23:43:29 #include <SFML/Graphics.hpp>
 int main()
 {
 sf::RenderWindow oknoAplikacji( sf::VideoMode( 800, 600, 32 ), "Kurs SFML - http://cpp0x.pl" );
 sf::Image obrazek;
 obrazek.LoadFromFile( "wzorek.png" );
 
 sf::Sprite naszSprajt;
 naszSprajt.SetImage( obrazek );
 naszSprajt.SetPosition( 400, 300 );
 naszSprajt.SetScale( 5, 5 );
 
 while( oknoAplikacji.IsOpened() )
 {
 sf::Event zdarzenie;
 while( oknoAplikacji.GetEvent( zdarzenie ) )
 {
 if( zdarzenie.Type == sf::Event::Closed )
 oknoAplikacji.Close();
 
 }
 
 const sf::Input & sterowanie = oknoAplikacji.GetInput();
 if( sterowanie.IsKeyDown( sf::Key::Left ) )
 naszSprajt.Move( - 2, 0 );
 
 if( sterowanie.IsKeyDown( sf::Key::Right ) )
 naszSprajt.Move( + 2, 0 );
 
 if( sterowanie.IsKeyDown( sf::Key::Up ) )
 naszSprajt.Move( 0, - 2 );
 
 if( sterowanie.IsKeyDown( sf::Key::Down ) )
 naszSprajt.Move( 0, + 2 );
 
 oknoAplikacji.Clear( sf::Color( 255, 0, 0 ) );
 oknoAplikacji.Draw( naszSprajt );
 oknoAplikacji.Display();
 }
 return 0;
 }
kod z lekcji sprajtów mam 50 errors 
 Image.cpp||undefined reference to `_Unwind_Resume'|
i
 Image.cpp||undefined reference to `std::basic_ostream<char, std::char_traits<char> >& std::__ostream_insert<char, std::char_traits<char> >(std::basic_ostream<char, std::char_traits<char> >&, char const*, int)'|
 i
 Color.cpp||multiple definition of `sf::Color::Color(unsigned char, unsigned char, unsigned char, unsigned char)'|
 
 
aw build log
 D:\aplika\Strony WWW\SFML-1.6-sdk-windows-mingw\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(Image.o)(.text+0x1399):Image.cpp: undefined reference to `_Unwind_Resume' co muszę poprawić w plikach? | 
|  | 
| DejaVu | » 2012-01-04 23:45:12 | 
|  | 
| maestro Temat założony przez niniejszego użytkownika | kod ze sprajtów » 2012-01-04 23:51:53 do tej lekcji nie miałem problemów z kompilowaniem  | 
|  | 
| DejaVu | » 2012-01-04 23:54:44 | 
|  | 
| maestro Temat założony przez niniejszego użytkownika | » 2012-01-05 00:11:20 jedyne co wiem to szukałem odpowiedzi i tylko ktoś wspomniał o wersji MinGW 
 
 jeżeli chodzi o sfml(SFML-1.6-sdk-windows-mingw)
 to linker wszystkie *.a z "lib" zostały do dane do programu
 tak samo search directories catalogi "include" i "lib"
 
 
 | 
|  | 
| DejaVu | » 2012-01-05 00:18:31 Wymień wszystkie wpisy, które dodałeś do linkera.
 /edit:
 Dodam, że w swoich projektach SFML w Visual C++ mam następujące biblioteki:
 | 
|  | 
| maestro Temat założony przez niniejszego użytkownika | » 2012-01-05 00:31:07 Ja dodałem tylko wszystkie sfml z : -s ,-d ,-s-d i bez .Innych nie mam .To wszystko w Code::Blocks. | 
|  | 
| DejaVu | » 2012-01-05 00:33:53 No to dopisz jeszcze pozostałe... | 
|  | 
| « 1 »  2 3 |