[SFML, C++] Implementacja pocisków
Ostatnio zmodyfikowano 2012-01-09 16:07
hincu Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML, C++] Implementacja pocisków » 2012-01-09 15:23:36 Witam postanowilem napisac shootera : P no i pojawil sie problem przy tworzenie pociskow nawet nie strzela :P (ale to inny temat juz) o to kod struct Weapon { char WeaponSpeed; char WeaponDMG; struct BulletWeapon { sf::Sprite BulletGFX; sf::Vector2f FPos; sf::Vector2f Pos; }; std::vector < sf::Sprite > Bullet; void CreateBullet( Character &, const sf::Image & ); void WeaponShoot( Character &, const sf::Input &, sf::RenderWindow & ); void WeaponReload(); };
void Weapon::CreateBullet( Character & TestCharacter, const sf::Image & TestImage ) { sf::Sprite TestSprite; TestSprite.SetImage( TestImage ); Bullet.push_back( TestSprite ); Bullet[ Bullet.size() ].SetImage( TestImage ); Bullet[ Bullet.size() ].SetPosition( TestCharacter.CharacterGFX.GetPosition().x, TestCharacter.CharacterGFX.GetPosition().y ); }
void Weapon::WeaponShoot( Character & TestCharacter, const sf::Input & TestMouse, sf::RenderWindow & TestWND ) { sf::Vector2f FPos = TestCharacter.CharacterGFX.GetPosition(); sf::Vector2f EPos; EPos.x = TestMouse.GetMouseX(); EPos.y = TestMouse.GetMouseY(); for( int i = 0; i >= Bullet.size(); i++ ) { if( FPos.x > EPos.x ) { Bullet[ i ].Move( - WeaponSpeed, 0 ); } if( FPos.x < EPos.x ) { Bullet[ i ].Move( WeaponSpeed, 0 ); } if( FPos.y > EPos.y ) { Bullet[ i ].Move( 0, - WeaponSpeed ); } if( FPos.x < EPos.y ) { Bullet[ i ].Move( 0, WeaponSpeed ); } TestWND.Draw( Bullet[ i ] ); } }
|
|
SeaMonster131 |
» 2012-01-09 15:59:42 for( int i = 0; i >= Bullet.size(); i++ ) A nie przypadkiem for( int i = 0; i < Bullet.size(); i++ ) ? I zamiast takiego przesuwania się pocisku jak masz, daj za pomocą sin,cos, będzie bardziej realistycznie wyglądało :P |
|
hincu Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-01-09 16:07:30 o dzieki nawet nie zauwazylem tego bledu : P no coz widzac kod codziennie to sie juz nie widzi tak glupich bledow dzieki za pomoc i propozycje na pewno to rozkminie :D |
|
« 1 » |