[Allegro] Za szybkie scrollowanie mapy.
Ostatnio zmodyfikowano 2009-02-06 10:27
Ju1ian Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Allegro] Za szybkie scrollowanie mapy. » 2009-02-02 11:22:58 Witam! Stosuje scrolling mapy easy kodera. Wszytko idzie dobrze mam nawet kolizje wody i ludzika, tyle że mapa scrolluje się za szybko.Poradziłbym sobie gdyby było wspórzędna_mapy += 2 albo 3, a tu jest +=1. Nie wiem co z tym zrobić. A ten problem z wchodzeniem po pół na dwa kafle rozwiązany ;P Jak kodzik potrzebny to zapodam. |
|
lynx |
» 2009-02-02 13:03:09 Użyj timera. |
|
Ju1ian Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2009-02-02 16:57:52 Używam timera ciągle. Teraz zwiększyłem liczbę odejmowaną w pętli i faktycznie działa wolniej, ale ludzik teleporuje się z 1 na drugi kafelek (tak jakby się zacina) Oczywiscie teleportuje sie na kafelek 1 miejsce obok, a nie o kilka. |
|
pekfos |
» 2009-02-02 17:59:54 zmień typ zmiennej z int na double lub float i odejmuj po 0.1 powinno zwolnić i nie będzie efektu skoku |
|
Ju1ian Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2009-02-03 18:16:49 No niby powinno zadziałać, ale wyskakuje mi przez to błąd kompilacji ;/ |
|
lynx |
» 2009-02-03 18:41:07 Bo musisz na końcu zamienić to na int. Robiąc coś takiego: int zmienne_int =( int ) zmienna_typu_double;
Przecież nie możesz się odnieść do elementu tablicy tak: |
|
Ju1ian Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2009-02-03 19:13:09 Nadal nie działa ;/ Nie chce się kompilować... |
|
DejaVu |
» 2009-02-03 19:52:42 Tablica nie może używać indeksu w postaci liczby rzeczywistej. Musisz zaokrąglić ją funkcją odpowiednią lub zrzutować na typ całkowity. |
|
« 1 » 2 3 |