[Allegro] Za szybkie scrollowanie mapy.
Ostatnio zmodyfikowano 2009-02-06 10:27
DejaVu |
» 2009-02-05 16:33:34 Ja bym timer'a nie ruszał. Jedyne co bym zrobił to: int pozycjaX; zamienił na: double pozycjaX; Przy wyświetlaniu zrobiłbym: rysuj(...,( int ) pozycjaX,...) Przy ewentualnym sprawdzaniu na którym polu stoi postać to: int x1 =( int ) floor( pozycjaX ); int x2 =( int ) ceil( pozycjaX );
if( mapa[ 3 ][ x1 ] == 1 ) costam();
/edit: Prędkość poruszania: pozycjaX += 0.05; |
|
Ju1ian Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2009-02-05 20:59:24 Tylko, że mój ludek się nie rusza, tylko "kamera" nad nim chodzi. |
|
pekfos |
» 2009-02-06 10:27:28 zrób to samo co wyżej tylko ze zmiennymi operującymi kamerą |
|
1 2 « 3 » |