maestro Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-01-18 21:39:06 ja nie mogę znaleźć wzoru skoro tak to znajdź coś bo ja jakoś nie widzę nic co by mi pomogło tylko tyle mi wyszło sprawdź kod #include <SFML/Graphics.hpp> #include <iostream> #include <string> #include <cstdio> #include <math.h>
#include <stdio.h>
int main() { sf::RenderWindow oknoAplikacji( sf::VideoMode( 800, 600, 32 ), "Kurs SFML - http://cpp0x.pl" ); sf::Image krystal; krystal.LoadFromFile( "krystal.bmp" ); krystal.SetSmooth( false ); krystal.CreateMaskFromColor( sf::Color( 255, 255, 255 ), 125 ); sf::Sprite naszSprajt; sf::Sprite naszSprajt2; naszSprajt.SetImage( krystal ); naszSprajt2.SetImage( krystal ); int y = 300; int x = 300; naszSprajt.SetPosition( x, y ); int q; int w; int qs = 300; int ws = 400; naszSprajt.SetPosition( q, w ); int g = 50; int r = 100; int p; int i = y; int j = x; int k = 1; int l; int m; while( oknoAplikacji.IsOpened() ) { sf::Event zdarzenie; while( oknoAplikacji.GetEvent( zdarzenie ) ) { if( zdarzenie.Type == sf::Event::Closed ) { oknoAplikacji.Close(); } } k++; g++; x = g + j; p =( r * r ) -( g * g ); double param, result; param = p; result = sqrt( param ); float b; b = result; int c = b; c *= 10; b *= 10; int d = b; int e = d - c; int f = result; if( e > 5 ) y = i + f; b = g; d = g; if( e > 5 ) { f += 1; } { y = i + f; } if( k > 1000 ) { k = 0; } q = qs + r * cos( 2 * M_PI / k ); w = ws + r * sin( 2 * M_PI / k ); naszSprajt2.SetPosition( q, w ); naszSprajt.SetPosition( x, y ); oknoAplikacji.Clear( sf::Color( 0, 0, 0 ) ); oknoAplikacji.Draw( naszSprajt ); oknoAplikacji.Draw( naszSprajt2 ); oknoAplikacji.Display(); } return 0; } |
|
pekfos |
» 2012-01-19 15:20:50 #include <iostream> #include <string> #include <cstdio> #include <math.h>
#include <stdio.h> :D poruszaj ten punkt tak jak przy implementowaniu strzałów, z tą różnicą, że tu stopniowo zmieniasz kąt. To najprostsze rozwiązanie. Jak to nie pomoże, to już nie wiem, czy ten temat ma sens.. |
|
maestro Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-01-19 18:04:56 niby dlaczego to nie ma sensu ..? a to ma być pomoc |
|
pekfos |
» 2012-01-19 18:10:59 ja nie mogę znaleźć wzoru |
Bo się upierasz przy wzorze, który może nawet nie istnieć, zamiast skorzystać z któregoś rozwiązania z tych, które podajemy -.- |
|
maestro Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-01-19 18:35:47 to sami zasugerowali ,ja miałem wszystko tylko były przeskoki w poruszaniu ,muszę poprawić kod i przestawić się na wersje z pitagorasa i ,a skoro coś ktoś mówił o cos i sin ,wiem tyle kod jest ,ale do skręcania na pewno
o niech hincu się wypowie
właśnie znalazłem program trochę w nim pogrzebałem i sprawdziłem foldery ,po za tym że w końcu tam znajdę jakieś rozwiązanie to niech ktoś zbada ten program dokładnie ,jest w nim coś na temat fizyki (oczywiście dotyczące c++) http://www.sciagnij.pl/programy/p/Windows-Edukacja-Fizyka-Physion/15880/1
tak czy owak czekam na odpowiedź na temat wzoru
|
|
maestro Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-01-20 13:11:58 a jak zrobić rotowanie obiektów rotowanych
coś jak słońce-< ziemia-< księżyc
a może jest coś na podczepienie
|
|
pekfos |
» 2012-01-20 14:01:08 a jak zrobić rotowanie obiektów rotowanych |
ee? Poza tym: jakich obiektów? sprajtów? |
|
hincu |
» 2012-01-20 14:26:16 jemu chyba chodzi o model ukladu slonecznego :P
hmm nie wiem czy dobrze mysle bo nie robilem czegos takiego
to musisz znac rozmiar i pozycje objektu pozniej ustalasz orbite i zmiana pozycji pozostalych objektow wzgledem danej orbity co okreslony czas |
|
1 2 « 3 » 4 5 |