Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML, C++] Ruch po okręgu

Ostatnio zmodyfikowano 2012-01-20 22:44
Autor Wiadomość
maestro
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-01-18 21:39:06
ja nie mogę znaleźć wzoru skoro tak to znajdź coś bo ja jakoś nie widzę nic co by mi pomogło

tylko tyle mi wyszło sprawdź kod
C/C++
#include <SFML/Graphics.hpp>
#include <iostream>
#include <string>
#include <cstdio>
#include <math.h>
/* sqrt example */
#include <stdio.h>

int main()
{
    sf::RenderWindow oknoAplikacji( sf::VideoMode( 800, 600, 32 ), "Kurs SFML - http://cpp0x.pl" );
   
    sf::Image krystal;
    krystal.LoadFromFile( "krystal.bmp" );
    krystal.SetSmooth( false );
    krystal.CreateMaskFromColor( sf::Color( 255, 255, 255 ), 125 );
    sf::Sprite naszSprajt;
    sf::Sprite naszSprajt2;
    naszSprajt.SetImage( krystal );
    naszSprajt2.SetImage( krystal );
    int y = 300;
    int x = 300;
    naszSprajt.SetPosition( x, y );
    int q;
    int w;
    int qs = 300;
    int ws = 400;
    naszSprajt.SetPosition( q, w );
    int g = 50;
    int r = 100;
    int p;
    int i = y;
    int j = x;
    int k = 1;
    int l;
    int m;
   
   
   
   
    while( oknoAplikacji.IsOpened() )
   
   
    {
        sf::Event zdarzenie;
        while( oknoAplikacji.GetEvent( zdarzenie ) )
        {
            if( zdarzenie.Type == sf::Event::Closed )
            { oknoAplikacji.Close(); }
        }
        k++;
       
        g++;
        x = g + j;
        p =( r * r ) -( g * g );
        double param, result;
        param = p;
        result = sqrt( param );
        float b;
        b = result;
        int c = b;
        c *= 10;
        b *= 10;
        int d = b;
        int e = d - c;
        int f = result;
        if( e > 5 )
             y = i + f;
       
        b = g;
        d = g;
        if( e > 5 )
        { f += 1; }
       
        { y = i + f; }
       
       
       
       
        if( k > 1000 )
        {
            k = 0;
        }
       
       
        q = qs + r * cos( 2 * M_PI / k );
        w = ws + r * sin( 2 * M_PI / k );
       
       
       
       
        naszSprajt2.SetPosition( q, w );
        naszSprajt.SetPosition( x, y );
       
        oknoAplikacji.Clear( sf::Color( 0, 0, 0 ) );
        oknoAplikacji.Draw( naszSprajt );
        oknoAplikacji.Draw( naszSprajt2 );
        oknoAplikacji.Display();
    }
    return 0;
}
P-48708
pekfos
» 2012-01-19 15:20:50
C/C++
#include <iostream>
#include <string>
#include <cstdio>
#include <math.h>
/* sqrt example */
#include <stdio.h>
:D

poruszaj ten punkt tak jak przy implementowaniu strzałów, z tą różnicą, że tu stopniowo zmieniasz kąt. To najprostsze rozwiązanie. Jak to nie pomoże, to już nie wiem, czy ten temat ma sens..
P-48749
maestro
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-01-19 18:04:56
niby dlaczego to nie ma sensu ..?
a to ma być pomoc
P-48778
pekfos
» 2012-01-19 18:10:59
więc pytam jaki to wzór?
ja nie mogę znaleźć wzoru
Bo się upierasz przy wzorze, który może nawet nie istnieć, zamiast skorzystać z któregoś rozwiązania z tych, które podajemy -.-
P-48781
maestro
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-01-19 18:35:47
to sami zasugerowali ,ja miałem wszystko tylko były przeskoki w poruszaniu ,muszę poprawić kod i przestawić się na wersje z pitagorasa i ,a skoro coś ktoś mówił o cos i sin ,wiem tyle kod jest ,ale do skręcania na pewno

o niech hincu się wypowie


właśnie znalazłem program trochę w nim pogrzebałem i sprawdziłem foldery ,po za tym że w końcu tam znajdę jakieś rozwiązanie
to niech ktoś zbada ten program dokładnie ,jest w nim coś na temat fizyki (oczywiście dotyczące c++)
http://www.sciagnij.pl/programy/p/Windows-Edukacja-Fizyka-Physion/15880/1

tak czy owak czekam na odpowiedź na temat wzoru 


P-48786
maestro
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-01-20 13:11:58
a jak zrobić rotowanie obiektów rotowanych

coś  jak słońce-< ziemia-< księżyc

a może jest coś na podczepienie
P-48888
pekfos
» 2012-01-20 14:01:08
a jak zrobić rotowanie obiektów rotowanych
ee?
Poza tym: jakich obiektów? sprajtów?
P-48889
hincu
» 2012-01-20 14:26:16
jemu chyba chodzi o model ukladu slonecznego :P

hmm nie wiem czy dobrze mysle bo nie robilem czegos takiego

to musisz znac rozmiar i pozycje objektu pozniej ustalasz orbite i zmiana pozycji pozostalych objektow wzgledem danej orbity co okreslony czas
P-48894
1 2 « 3 » 4 5
Poprzednia strona Strona 3 z 5 Następna strona