Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML, C++] Ruch po okręgu

Ostatnio zmodyfikowano 2012-01-20 22:44
Autor Wiadomość
maestro
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-01-20 15:10:33
pekfos
ta no sory za wyrażenie ,
ja chciałem zrobić tak obiekt się obraca ,a potem środek rotacji obraca się wokoło nowego środka
ta no układ
no w sfml jest coś jak orbitowanie ,ale to nie to widać jak to wygląda gdy użyjemy prostokąta
a do czego podczepić napisz do czego się da ,wystarczy sfml

hincu
a do czego mi ta rozmiar obiektu

orbita to rozumie odległość względem r
a pozycja to chyba względem obiektu

sr1 to Słońce

sr2 to Ziemia

czyli tak Ziemia wokół Słońca ,a Księżyc wokół Ziemi

a co do czasu to tyle metoda Rotate

a pozycje to niech szlak trafi

poproszę o wzór ,napisałem i przeskakuje ,a potem stop

albo daj jakąś metodę na podawanie pozycji względem okna ,albo metodę podczepiania 
P-48901
DejaVu
» 2012-01-20 15:13:20
Frazy, które należy wpisać w wyszukiwarkę google:
/edit:
Tadamm... pierwszy link i rozwiązanie:
http://cpp0x.pl/forum/temat/?id=156
P-48902
maestro
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-01-20 15:17:11
na ta widziałem coś ale to będzie działać w sfml?
P-48903
hincu
» 2012-01-20 15:17:53
wielkosc objektu bedzie tobie potrzebna abys mogl go okrazyc -.-
P-48904
DejaVu
» 2012-01-20 15:19:56
na ta widziałem coś ale to będzie działać w sfml?
A trudno sprawdzić? Jeżeli zadajesz takie pytania to znaczy nie rozumiesz co piszesz.
P-48905
ison
» 2012-01-20 15:24:15
wielkosc objektu bedzie tobie potrzebna abys mogl go okrazyc -.-
obiekt pisze się przez 'i' a nie przez 'j' ;)
Wielkość obiektu do okrążania niekoniecznie musi być znana, obiekt A może po prostu okrążać obiekt B w podanej odległości.
P-48907
maestro
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-01-20 15:42:21
ale jeżeli wiem o co ci chodzi to raczej na grafikę z fizyką

czyli że jak uwzględniamy odległość od krawędzi
albo co mówi ison
nawet niech będzie schowany pod ,albo na nim  ,po prostu ma krążyć wokoło ,mi chodzi o środek osi
chyba nie chodzi o kształt? heh tylko koła (a obojętne w sumie)

a ten wzór z allegro (.pl a skąd ta nazwa heh)


q=qs+r*cos(2*M_PI/k);

 w=ws+r*sin(2*M_PI/k);
podobne widać że może coś z tego zrobię


a wiesz nie chce mi się sam se sprawdź no sprawdzę ,nie odpowiada się pytaniem na pytanie!
P-48914
hincu
» 2012-01-20 15:51:51
forum nie jest po to aby dawac konkrety tylko nakierowywac czy idziesz w dobrym kierunku
P-48917
1 2 3 « 4 » 5
Poprzednia strona Strona 4 z 5 Następna strona