[SFML] Kolizja
Ostatnio zmodyfikowano 2012-01-19 11:08
pekfos |
» 2012-01-18 18:07:14 Jak w tych plikach będzie kod tej kolizji, to tak. |
|
tomek5321 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-01-18 18:10:33 Właśnie nie wiem czy dobrze to zrobiłem, bo wyskakują mi błędy: C:\Users\Dominik\Desktop\Moje\C++\C++\Gra\gra.cpp||In function 'int main()':| C:\Users\Dominik\Desktop\Moje\C++\C++\Gra\gra.cpp|72|error: expected primary-expression before 'const'| C:\Users\Dominik\Desktop\Moje\C++\C++\Gra\gra.cpp|72|error: expected primary-expression before 'const'| C:\Users\Dominik\Desktop\Moje\C++\C++\Gra\gra.cpp|72|error: expected primary-expression before 'AlphaLimit'| ||=== Build finished: 3 errors, 0 warnings ===|
Collision::PixelPerfectTest( const sf::Sprite & bohater, const sf::Sprite & wrog, sf::Uint8 AlphaLimit );
|
|
pekfos |
» 2012-01-18 18:15:17 Podaj trochę więcej kodu w okolicach błędu. |
|
tomek5321 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-01-18 18:18:12 Właśnie tylko w tej linijce wyskakują błędy, może jakiejś dyrektywny nie załączyłem? #include <SFML/Window.hpp> #include <SFML/Graphics.hpp> #include <SFML/Audio.hpp> #include "Collision.h"
A i z góry przepraszam za głupie pytania, bo jestem początkujący i mam 14 lat ;) |
|
pekfos |
» 2012-01-18 18:29:08 Jak błąd jest w 1 linii to podaj też kilka linii przed i po. |
|
tomek5321 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-01-18 18:32:49 Po skasowaniu tego kodu Collision::PixelPerfectTest( const sf::Sprite & bohater, const sf::Sprite & wrog, sf::Uint8 AlphaLimit ); nie ma żadnych błędów, właśnie jakiś linijek tu brakuje, tylko nie wiem jakich xd |
|
pekfos |
» 2012-01-18 18:35:00 .. Podaj kod.. cały plik.. |
|
Drraven |
» 2012-01-18 18:37:07 A i z góry przepraszam za głupie pytania, bo jestem początkujący i mam 14 lat ;) |
Ja mam √25*3 i nie marudzę.. Kod kolizji jest dobry, bo sam używałem sfml. Zobacz na wiki jak tam pisze. (nie wymiguj się tekstem, że nie znasz angielskiego). Twoje użycie jest raczej błędne, gdyż pewnie nie masz zadeklarowanych zmiennych. |
|
1 « 2 » 3 4 5 6 |