Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Kolizja

Ostatnio zmodyfikowano 2012-01-19 11:08
Autor Wiadomość
pekfos
» 2012-01-18 18:07:14
Jak w tych plikach będzie kod tej kolizji, to tak.
P-48655
tomek5321
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-01-18 18:10:33
Właśnie nie wiem czy dobrze to zrobiłem, bo wyskakują mi błędy:

C:\Users\Dominik\Desktop\Moje\C++\C++\Gra\gra.cpp||In function 'int main()':|
C:\Users\Dominik\Desktop\Moje\C++\C++\Gra\gra.cpp|72|error: expected primary-expression before 'const'|
C:\Users\Dominik\Desktop\Moje\C++\C++\Gra\gra.cpp|72|error: expected primary-expression before 'const'|
C:\Users\Dominik\Desktop\Moje\C++\C++\Gra\gra.cpp|72|error: expected primary-expression before 'AlphaLimit'|
||=== Build finished: 3 errors, 0 warnings ===|


C/C++
Collision::PixelPerfectTest( const sf::Sprite & bohater, const sf::Sprite & wrog, sf::Uint8 AlphaLimit );


P-48657
pekfos
» 2012-01-18 18:15:17
Podaj trochę więcej kodu w okolicach błędu.
P-48658
tomek5321
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-01-18 18:18:12
Właśnie tylko w tej linijce wyskakują błędy, może jakiejś dyrektywny nie załączyłem?
C/C++
#include <SFML/Window.hpp>
#include <SFML/Graphics.hpp>
#include <SFML/Audio.hpp>
#include "Collision.h"

A i z góry przepraszam za głupie pytania, bo jestem początkujący i mam 14 lat ;)
P-48659
pekfos
» 2012-01-18 18:29:08
Jak błąd jest w 1 linii to podaj też kilka linii przed i po.
P-48662
tomek5321
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-01-18 18:32:49
Po skasowaniu tego kodu
Collision::PixelPerfectTest( const sf::Sprite & bohater, const sf::Sprite & wrog, sf::Uint8 AlphaLimit );
nie ma żadnych błędów, właśnie jakiś linijek tu brakuje, tylko nie wiem jakich xd
P-48663
pekfos
» 2012-01-18 18:35:00
..
Podaj kod.. cały plik..
P-48664
Drraven
» 2012-01-18 18:37:07
A i z góry przepraszam za głupie pytania, bo jestem początkujący i mam 14 lat ;)
Ja mam
√25*3
 i nie marudzę..

Kod kolizji jest dobry, bo sam używałem sfml. Zobacz na wiki jak tam pisze. (nie wymiguj się tekstem, że nie znasz angielskiego).

Twoje użycie jest raczej błędne, gdyż pewnie nie masz zadeklarowanych zmiennych.
P-48665
1 « 2 » 3 4 5 6
Poprzednia strona Strona 2 z 6 Następna strona