Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Kolizja

Ostatnio zmodyfikowano 2012-01-19 11:08
Autor Wiadomość
pekfos
» 2012-01-18 20:55:39
Cały log podaj..
P-48694
tomek5321
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-01-18 20:57:04
to? xd

Compiling: C:\Users\Dominik\Desktop\Moje\C++\C++\Gra\biogienicowie.cpp
Linking console executable: C:\Users\Dominik\Desktop\Moje\C++\C++\Gra\biogienicowie.exe
c:/program files (x86)/codeblocks/mingw/bin/../lib/gcc/mingw32/4.4.1/../../../../mingw32/bin/ld.exe: warning: auto-importing has been activated without --enable-auto-import specified on the command line.
This should work unless it involves constant data structures referencing symbols from auto-imported DLLs.
C:\Users\Dominik\Desktop\Moje\C++\C++\Gra\biogienicowie.o:biogienicowie.cpp:(.text+0xcea): undefined reference to `Collision::PixelPerfectTest(sf::Sprite const&, sf::Sprite const&, unsigned char)'
collect2: ld returned 1 exit status
Info: resolving vtable for sf::Sprite by linking to __imp___ZTVN2sf6SpriteE (auto-import)
Process terminated with status 1 (0 minutes, 0 seconds)
1 errors, 1 warnings
 
P-48695
pekfos
» 2012-01-18 20:58:58
Code::Blocks? Znowu się zastanawiam co to za pomysł by pełne logi nie były domyślnie ustawione -.-
Global Compiler Settings/Other Settings/Compiler Logging
ustaw na full command line i podaj log.
P-48696
tomek5321
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-01-18 21:01:50
mingw32-g++.exe    -c C:\Users\Dominik\Desktop\Moje\C++\C++\Gra\biogienicowie.cpp -o C:\Users\Dominik\Desktop\Moje\C++\C++\Gra\biogienicowie.o
mingw32-g++.exe  -o C:\Users\Dominik\Desktop\Moje\C++\C++\Gra\biogienicowie.exe C:\Users\Dominik\Desktop\Moje\C++\C++\Gra\biogienicowie.o  -lsfml-graphics -lsfml-system -lsfml-window -lsfml-audio -lsfml-network  "C:\Program Files (x86)\CodeBlocks\Bilblioteki\SFML-1.6\lib\libsfml-window.a" "C:\Program Files (x86)\CodeBlocks\Bilblioteki\SFML-1.6\lib\sfml-window.dll"
c:/program files (x86)/codeblocks/mingw/bin/../lib/gcc/mingw32/4.4.1/../../../../mingw32/bin/ld.exe: warning: auto-importing has been activated without --enable-auto-import specified on the command line.
This should work unless it involves constant data structures referencing symbols from auto-imported DLLs.
C:\Users\Dominik\Desktop\Moje\C++\C++\Gra\biogienicowie.o:biogienicowie.cpp:(.text+0xcea): undefined reference to `Collision::PixelPerfectTest(sf::Sprite const&, sf::Sprite const&, unsigned char)'
collect2: ld returned 1 exit status
Info: resolving vtable for sf::Sprite by linking to __imp___ZTVN2sf6SpriteE (auto-import)
Process terminated with status 1 (0 minutes, 0 seconds)
1 errors, 1 warnings
P-48698
pekfos
» 2012-01-18 21:04:11
dodaj plik collision.cpp do projektu, bo (jak podejrzewałem) nie jest kompilowany.
P-48699
tomek5321
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-01-18 21:06:25
Jak dodalem
#include "Collision.cpp"
 to wyskakuje cala masa bledow w tym drugim pliku.
P-48700
pekfos
» 2012-01-18 21:07:21
O.o..
Co ty właściwie robisz z SFML?..
Do projektu dodaj a nie do pliku..
P-48701
tomek5321
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-01-18 21:09:28
Hehe, jaki ze mnie cep ;) Od samego poczatku robilem to jako zwykly plik .cpp, bez tworzenia projektu...
Odezwe sie jutro jak mi poszlo, bo musze zejsc z kompa :P
P-48703
1 2 3 4 « 5 » 6
Poprzednia strona Strona 5 z 6 Następna strona