[SFML] Kolizja
Ostatnio zmodyfikowano 2012-01-19 11:08
pekfos |
» 2012-01-18 20:55:39 Cały log podaj.. |
|
tomek5321 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-01-18 20:57:04 to? xd Compiling: C:\Users\Dominik\Desktop\Moje\C++\C++\Gra\biogienicowie.cpp Linking console executable: C:\Users\Dominik\Desktop\Moje\C++\C++\Gra\biogienicowie.exe c:/program files (x86)/codeblocks/mingw/bin/../lib/gcc/mingw32/4.4.1/../../../../mingw32/bin/ld.exe: warning: auto-importing has been activated without --enable-auto-import specified on the command line. This should work unless it involves constant data structures referencing symbols from auto-imported DLLs. C:\Users\Dominik\Desktop\Moje\C++\C++\Gra\biogienicowie.o:biogienicowie.cpp:(.text+0xcea): undefined reference to `Collision::PixelPerfectTest(sf::Sprite const&, sf::Sprite const&, unsigned char)' collect2: ld returned 1 exit status Info: resolving vtable for sf::Sprite by linking to __imp___ZTVN2sf6SpriteE (auto-import) Process terminated with status 1 (0 minutes, 0 seconds) 1 errors, 1 warnings
|
|
pekfos |
» 2012-01-18 20:58:58 Code::Blocks? Znowu się zastanawiam co to za pomysł by pełne logi nie były domyślnie ustawione -.- Global Compiler Settings/Other Settings/Compiler Logging |
ustaw na full command line i podaj log. |
|
tomek5321 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-01-18 21:01:50 mingw32-g++.exe -c C:\Users\Dominik\Desktop\Moje\C++\C++\Gra\biogienicowie.cpp -o C:\Users\Dominik\Desktop\Moje\C++\C++\Gra\biogienicowie.o mingw32-g++.exe -o C:\Users\Dominik\Desktop\Moje\C++\C++\Gra\biogienicowie.exe C:\Users\Dominik\Desktop\Moje\C++\C++\Gra\biogienicowie.o -lsfml-graphics -lsfml-system -lsfml-window -lsfml-audio -lsfml-network "C:\Program Files (x86)\CodeBlocks\Bilblioteki\SFML-1.6\lib\libsfml-window.a" "C:\Program Files (x86)\CodeBlocks\Bilblioteki\SFML-1.6\lib\sfml-window.dll" c:/program files (x86)/codeblocks/mingw/bin/../lib/gcc/mingw32/4.4.1/../../../../mingw32/bin/ld.exe: warning: auto-importing has been activated without --enable-auto-import specified on the command line. This should work unless it involves constant data structures referencing symbols from auto-imported DLLs. C:\Users\Dominik\Desktop\Moje\C++\C++\Gra\biogienicowie.o:biogienicowie.cpp:(.text+0xcea): undefined reference to `Collision::PixelPerfectTest(sf::Sprite const&, sf::Sprite const&, unsigned char)' collect2: ld returned 1 exit status Info: resolving vtable for sf::Sprite by linking to __imp___ZTVN2sf6SpriteE (auto-import) Process terminated with status 1 (0 minutes, 0 seconds) 1 errors, 1 warnings |
|
pekfos |
» 2012-01-18 21:04:11 dodaj plik collision.cpp do projektu, bo (jak podejrzewałem) nie jest kompilowany. |
|
tomek5321 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-01-18 21:06:25 Jak dodalem #include "Collision.cpp" to wyskakuje cala masa bledow w tym drugim pliku. |
|
pekfos |
» 2012-01-18 21:07:21 O.o.. Co ty właściwie robisz z SFML?.. Do projektu dodaj a nie do pliku.. |
|
tomek5321 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-01-18 21:09:28 Hehe, jaki ze mnie cep ;) Od samego poczatku robilem to jako zwykly plik .cpp, bez tworzenia projektu... Odezwe sie jutro jak mi poszlo, bo musze zejsc z kompa :P |
|
1 2 3 4 « 5 » 6 |