[sfml]problem z wyświetlaniem danych.
Ostatnio zmodyfikowano 2012-01-27 20:39
maestro Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[sfml]problem z wyświetlaniem danych. » 2012-01-24 21:40:57 include < SFML / Graphics.hpp > #include <iostream> #include <cstdio> #include <string> int main() { sf::RenderWindow uklad( sf::VideoMode( 800, 600, 32 ), "Symulacja ukladu planetarnego" ); int bank = 50030; int koszta; int konto; int wz[ 13 ]; int nz[ 13 ]; int lz[ 13 ]; int nr = 0; int nr2 = 1; int przelew = 0; int stop; while( uklad.IsOpened() ) { if( przelew > 0 ) { do { nr++; wz[ nr ] = konto; nz[ nr ] = wz[ nr ]; lz[ nr ] = 10 * wz[ nr ]; konto /= 10; } while( konto > 0 ); stop = nr; do { std::cout << nr << "." << wz[ nr ] << "." << lz[ nr ] << std::endl; nr--; } while( nr > 0 ); nr = 1; do { std::cout << wz[ nr ] << std::endl; nr++; sf::Font czcionka; } while( nr < stop + 1 ); nr = 1; nr2 = 2; do { wz[ nr ] = nz[ nr ] - lz[ nr2 ]; nr++; nr2++; } while( nr < stop ); nr = 1; do { std::cout << nr << "." << wz[ nr ] << "." << nz[ nr ] << lz[ nr ] << std::endl; nr++; } while( nr < stop + 1 ); nr = 0; przelew = 0; } sf::Event zda; while( uklad.GetEvent( zda ) ) { if( zda.Type == sf::Event::Closed ) { uklad.Close(); } if( zda.Type == sf::Event::KeyPressed && zda.Key.Code == sf::Key::D ) { koszta = 57; bank -= koszta; konto = bank; przelew = 2; std::cout << "stan konta" << bank << std::endl; } } uklad.Clear( sf::Color::Black ); uklad.Display(); } return 0; } napisałem kod który wyświetla podany wynik w obraskach ostatni był tam switch i linki z obrazkami ,ale pojawił się problem prubując go usunąć pozbyłem się switch i linków ,ale problem nadal występuje kilka takich C:\Docum...|1|error: invalid preprocessing directive #i| i same takie C:\Docume...|1|warning: null character(s) ignored| |
|
RazzorFlame |
» 2012-01-24 21:54:56 Ehm przyjrzyj sie pierwszemu znaku w pierwszej linijce... Szczerze mowiac nie znam sie na SFML ale nie ma znaku '#' przed include. :) |
|
hincu |
» 2012-01-24 22:05:27 gdybys znal podstawy wiedzialbys ze std::cout jest do konsoli nie aplikacji okienkowych O_O w tym wypadku musisz sam sobie zaimplementowac cos w stylu textbox'ow mala pomoc sf::String jakis_napis = " trololololo";
jakis_napis.SetPosition( x, y ); twoje_okno.draw( jakis_napis );
przeczytaj dokumentacje sfml wkoncu bo bez tego dlugo nie pociagniesz czlowieku |
|
maestro Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-01-24 22:15:56 RazzorFlame brak "#" to nie moja pomyłka edycja coś zła ja mam wpisane "#" hincu ej zdajesz sobie sprawę że nie mam pojęcia jak dopisywać wartości liczbowe z np. int a po za tym jak bym chciał zrobić coś jak w gta sa jest licznik czyli zrobić coś jak przemian tekstu jak w power paint (bo spodobało mi się przerabianie czcionki z takimi efektami jak pp) albo sfml tego nie oferuje ,więc wiesz będę wdzięczny jeśli mi napisze krótszy sposób ,albo .... tak więc tylko pytam o dodanie liczb z int czy float do sf::String
|
|
hincu |
» 2012-01-25 14:47:18 podam tobie fragment mojej klasy GUI powinno wystarczyc wyciagnij sobie to co ci sie przyda #include <stringstream> #include <SFML/Window.hpp> #include <SFML/Graphics.hpp>
void GUI::PrintFPS( sf::RenderWindow & TestWND ) { sf::String Text; std::stringstream SString; int FPS; FPS = 1 / TestWND.GetFrameTime(); SString << FPS; Text.SetSize( Text.GetSize() / 2 ); Text.SetPosition( 0.f, 0.f ); Text.SetText( "FPS:" + SString.str() ); TestWND.Draw( Text ); }
void GUI::PrintMousePos( sf::RenderWindow & TestWND, const sf::Input & TestMouse ) { sf::String Text; std::stringstream MouseX; std::stringstream MouseY; MouseX << TestMouse.GetMouseX(); MouseY << TestMouse.GetMouseY(); Text.SetSize( Text.GetSize() / 2 ); Text.SetPosition( 0.f, 15.f ); Text.SetText( "Mouse: " + MouseX.str() + ", " + MouseY.str() ); TestWND.Draw( Text ); }
|
|
pekfos |
» 2012-01-25 15:24:43 #include <stringstream> a nie #include <sstream> ? :P |
|
hincu |
» 2012-01-25 15:51:57 mozna tez tak : P |
|
maestro Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-01-25 21:11:44 taa fajne czemu gui ss kurde czemu nikt nie powiedział od razu
ta nazwa zależy od nazwy pliku sstream czy stringstream pewnie mógłbym nawet zmienić nazwy zmiennych itd
hincu bardzo złośliwy jesteś
/edit pomocy ciągle mi dopisuje wartość zlituj się napisz jak czyścić ten stream próbowałem i nic mi nie działa
|
|
« 1 » 2 3 4 5 6 |