[Visual C++] Wykrywanie wycieków pamięci
Ostatnio zmodyfikowano 2012-01-25 20:57
Aclber Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Visual C++] Wykrywanie wycieków pamięci » 2012-01-25 13:18:05 Witam. Otóż sprawdziłem program( grę ) którą napisałem i niestety mam wyciek pamięci, jednak nie mogę go zlokalizować. O to komunikat który pokazuje iż wyciek wystąpił: Detected memory leaks! Dumping objects -> {250} normal block at 0x025563A0, 24 bytes long. Data: <PfQ > 50 66 51 00 FF FF FF FF 00 00 00 00 00 00 00 00 Object dump complete. Da się go jakoś zlokalzować ? |
|
madmike44 |
» 2012-01-25 13:42:20 Jeśli pokażesz kod źródłowy, to na pewno się da.. |
|
DejaVu |
» 2012-01-25 14:08:40 |
|
Aclber Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-01-25 16:54:07 if (_crtBreakAlloc != -1L && lRequest == _crtBreakAlloc) _CrtDbgBreak();
W takim momencie mi zatrzymuje, wiecie może co to oznacza ? |
|
jsc |
» 2012-01-25 17:00:48 Wykrycie wycieku? |
|
DejaVu |
» 2012-01-25 17:00:52 Use callstack my friend :) |
|
Aclber Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-01-25 17:06:18 Takie coś mam w call stacku. > msvcr100d.dll!_heap_alloc_dbg_impl(unsigned int nSize, int nBlockUse, const char * szFileName, int nLine, int * errno_tmp) Line 393 C++ msvcr100d.dll!_nh_malloc_dbg_impl(unsigned int nSize, int nhFlag, int nBlockUse, const char * szFileName, int nLine, int * errno_tmp) Line 239 + 0x19 bytes C++ msvcr100d.dll!_nh_malloc_dbg(unsigned int nSize, int nhFlag, int nBlockUse, const char * szFileName, int nLine) Line 302 + 0x1d bytes C++ msvcr100d.dll!malloc(unsigned int nSize) Line 56 + 0x15 bytes C++ allegro-5.0.5-monolith-md-debug.dll!al_malloc_with_context(unsigned int n, int line, const char * file, const char * func) Line 44 + 0xa bytes C allegro-5.0.5-monolith-md-debug.dll!d3d_generate_display_format_list() Line 578 + 0x19 bytes C++ allegro-5.0.5-monolith-md-debug.dll!d3d_create_display_internals(ALLEGRO_DISPLAY_D3D * d3d_display) Line 1808 C++ allegro-5.0.5-monolith-md-debug.dll!d3d_create_display_locked(int w, int h) Line 1921 + 0x9 bytes C++ allegro-5.0.5-monolith-md-debug.dll!d3d_create_display(int w, int h) Line 1977 + 0xd bytes C++ allegro-5.0.5-monolith-md-debug.dll!al_create_display(int w, int h) Line 47 + 0x10 bytes C BomberMan.exe!main() Line 37 + 0x12 bytes C++ BomberMan.exe!__tmainCRTStartup() Line 555 + 0x19 bytes C BomberMan.exe!mainCRTStartup() Line 371 C kernel32.dll!75b1339a() [Frames below may be incorrect and/or missing, no symbols loaded for kernel32.dll] ntdll.dll!77ca9ed2() ntdll.dll!77ca9ea5()
Wiecie może o co chodzi ? |
|
DejaVu |
» 2012-01-25 17:08:34 Uruchom w trybie debug => Skrót: ALT+7 lub Debug/Windows/Call stack |
|
« 1 » 2 |