[Visual C++] Wykrywanie wycieków pamięci
Ostatnio zmodyfikowano 2012-01-25 20:57
DejaVu |
» 2012-01-25 17:14:47 Przekilkaj w 'dół' callstacka aż dojdziesz do kodu, który jest Ci znajomy (czyli sam go pisałeś). Powinno się zatrzymać na linii która zaalokowała obszar pamięci, który nie został zwolniony. |
|
Aclber Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-01-25 17:18:19 Ok jedyna linijka mojego programu to : ekranGlowny = al_create_display( 672, 352 );
Czyli tworzenie ekranu. Jednak na końcu mam al_destroy_display( ekranGlowny );
Podaje też inne "wycieki" ALLEGRO_BITMAP * menu; menu = al_load_bitmap( "menu.png" );
ALLEGRO_BITMAP * zasady; zasady = al_load_bitmap( "zasady.png" );
Jednak tak jak poprzednio mam na końcu programu : al_destroy_bitmap( menu ); al_destroy_bitmap( zasady );
Więc czemu tu jest niby wyciek ? |
|
pekfos |
» 2012-01-25 17:32:02 To, że masz taki fragment w kodzie, nie znaczy, że się wykona :) |
|
DejaVu |
» 2012-01-25 17:49:59 |
|
Aclber Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-01-25 17:54:40 Ok jeden wyciek znalazłem, występuje on w metodzie wyświetlającej mapę.
Później w innej klasie wywołuje tę metodę. Wywoływana ona jest w pętli while ponieważ gracz i przeciwnicy się poruszają więc nie mogą po sobie zostawiać ślad. Problem tkwi w tym myślę, iż obrazki zostają cały czas nadpisywane. Macie jakiś pomysł jak to ominąć ?
Może znacie jakąś funkcję w allegro podmieniająca tylko obraz a nie nakładająca warstwy ? |
|
DejaVu |
» 2012-01-25 19:32:17 No i niby która linijka robi wyciek? :) Bo ja tu nie widzę niczego co by mogło kapać. |
|
Aclber Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-01-25 19:36:54 Ja też, ale wydaje mi się iż następuje nadpisanie obrazków i może dlatego ? |
|
DejaVu |
» 2012-01-25 20:57:23 Pff... dostałeś informację jak wykryć wyciek ale najwyraźniej nie potrafisz jej zastosować. Szukasz więc błędu na oślep i niespecjalnie Ci to wychodzi. |
|
1 « 2 » |