[SFML, C++] Zapętlanie czasu
Ostatnio zmodyfikowano 2012-01-31 13:03
Rughailon Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML, C++] Zapętlanie czasu » 2012-01-30 12:02:50 Witam. Mam mały problem. Chcę, by po osiągnieciu 170 sek, czas zmieniał się na 0 i tak w kółko.
Kod:
int main() { int czas = 0; while( Okno.Gry.IsOpened() ) { if( czas ) { czas = clock(); } czas++; if( czas > 170000 ) czas = 0; if( czas < 0 ) czas = 170000; cout << "Czas: " << czas << endl; } }
Problem w tym, że po osiągnieciu 170000, czas zaczyna szaleć i wyświetlają się tylko cyfry "0 i 1".. |
|
hincu |
» 2012-01-30 12:19:13 sf::Clock
sf::Clock Timer;
if( Timer.GetElapsedTime() <= 170.f ) { ... } else Timer.Reset();
|
|
Rughailon Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-01-30 14:43:24 Bo zrobiłem coś takiego. Wszystko fajnie, lecz z tym zapętlaniem.
if( czas >= 40000 && czas < 45000 ) { OknoGry.Draw( Night10 ); }
if( czas >= 45000 && czas < 50000 ) { OknoGry.Draw( Night9 ); }
Po osiągnieciu 40000 do 45000 rysuje się czarny kwadrat z pewną alpha. Potem ma coraz mniejszą. |
|
hincu |
» 2012-01-30 15:19:07 if( czas >= 45000 && czas < 50000 )
bo rysujesz tylko wtedy gdy jest w tym przedziale czasowym |
|
Rughailon Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-01-31 13:03:30 Dobra. Dzieki za pomoc. ;) |
|
« 1 » |