Tworzenie gier
Ostatnio zmodyfikowano 2012-03-07 14:12
akwes |
» 2012-02-09 12:47:42 @jsc na warsztacie jest gierka pisana w asemblerze ;) do tego właśnie nawiązywałem :P |
|
m4tx |
» 2012-02-09 19:42:04 Mi chodziło tylko czy Java to ogarnie? |
Odpowiem pytaniem na pytanie: dlaczego miałaby NIE ogarniąć? Przecież Minecraft to świat zbudowany z vokseli - a sama gra jest napisana przecież w Javie... |
|
npHard |
» 2012-02-09 20:43:50 Grę możesz napisać w C, C++, D, Javie, C#, Pythonie, JavaScripcie albo możesz stworzyć własny język a potem napisać w nim grę. Nie chodzi o język bo każdy język, który pozwala na programowanie w OpenGL lub DirectX będzie się nadawał, a o umiejętności programistyczne i znajomość podstawowych zagadnień z grafiki 3D. |
|
Marys |
» 2012-03-07 14:12:45 To ja się dołączę do tematu. Chodzi mi o tworzenie gier w 3D. Co do takie tworzenie trzeba ogarnąć i jak to wygląda? Są różne silnik gier, silniki graficzne... Od razu mówię, że nie mam zamiaru tworzyć nie wiadomo czego, póki co orientuje się w temacie. Chodzi o to, że w tworzeniu gry są takie elementy jak: animacja, fizyka, grafika... Chodzi o to, żeby dostać gotowe moduły i coś z tego złożyć.
Załóżmy, że chcę sobie stworzyć postać (np. z jakąś bronią), która będzie strzelać do celu (ruchomego lub nieruchomego). Wszystko będzie działo się w jakimś tam stworzonym świecie, planszy... Pytanie jak się do tego zabrać? Powiedzmy, że chcę skorzystać z jakiegoś silnika, pytanie jaki?
Z tego co już przeglądałem to jest silnik UNITY, a Techland zrobił jakąś akademie... Coś jeszcze ciekawego do tego dodacie? |
|
1 2 3 4 « 5 » |