Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Code::Blocks] Instalacja SFML - No such file or directory

Ostatnio zmodyfikowano 2012-02-28 22:54
Autor Wiadomość
Maxius
» 2012-02-24 14:11:43
W Linker Settings zaznaczasz wszystkie ścieżki do plików z rozszerzeniem *.a. Potem w Search Directories dajesz compiler i zaznaczasz scieżkę do include w Linker do lib'ów. Tworzysz nową aplikację konsolową i w bin\debug dodajesz dll-ki.
P-51345
Gal
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-02-24 18:55:55
Dzięki wreszcie ktoś kto mi to umiał wytłumaczyć jednak teraz powstał nowy problem bowiem podczas komplikacji wyskakuje mi src\SFML\Graphicfont.hpp i tam przy #include <SFML/Graphics/Font.hpp> ze nie znaleziono tego.
P-51363
Maxius
» 2012-02-24 19:12:56
a próbowałeś
#include<SFML\Graphics.hpp>[cpp]
P-51366
Gal
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-02-24 19:28:57
Nie pomogło
P-51367
Maxius
» 2012-02-24 19:39:55
U mnie
#include <SFML\Graphics\Font.hpp>
 działa. A co chcesz zrobić?
Spróbuj tak jak jest w kursach.
P-51369
Gal
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-02-25 21:03:13
Udało mi się zainstalować biblioteke zacząłem robić kurs z naszej strony jednak teraz w 7 lekcji - http://cpp0x.pl/kursy/Kurs-SFML-C++/Tworzenie-i-wyswietlanie-sprajtow/333
Podczas komplikacji następującego kodu:
C/C++
#include <SFML/Graphics.hpp>

int main()
{
    sf::RenderWindow oknoAplikacji( sf::VideoMode( 800, 600, 32 ), "Kurs SFML - http://cpp0x.pl" );
    sf::Image obrazek;
    obrazek.LoadFromFile( "ludek.png" );
   
    sf::Sprite naszSprajt;
    naszSprajt.SetImage( obrazek );
    naszSprajt.SetPosition( 400, 300 );
    naszSprajt.SetScale( 5, 5 );
   
    while( oknoAplikacji.IsOpened() )
    {
        sf::Event zdarzenie;
        while( oknoAplikacji.GetEvent( zdarzenie ) )
        {
            if( zdarzenie.Type == sf::Event::Closed )
                 oknoAplikacji.Close();
           
        }
       
        const sf::Input & sterowanie = oknoAplikacji.GetInput();
        if( sterowanie.IsKeyDown( sf::Key::Left ) )
             naszSprajt.Move( - 0.2, 0 );
       
        if( sterowanie.IsKeyDown( sf::Key::Right ) )
             naszSprajt.Move( + 0.2, 0 );
       
        if( sterowanie.IsKeyDown( sf::Key::Up ) )
             naszSprajt.Move( 0, - 0.2 );
       
        if( sterowanie.IsKeyDown( sf::Key::Down ) )
             naszSprajt.Move( 0, + 0.2 );
       
        oknoAplikacji.Clear( sf::Color( 255, 0, 0 ) );
        oknoAplikacji.Draw( naszSprajt );
        oknoAplikacji.Display();
    }
    return 0;
}
wyskoczyła mi następująca seria błędów
C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(Sprite.o):Sprite.cpp|| multiple definition of `sf::Sprite::Sprite()'|
C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics.a(d000127.o)|| first defined here|
C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(Sprite.o):Sprite.cpp|| multiple definition of `sf::Sprite::SetImage(sf::Image const&)'|
C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics.a(d000125.o)|| first defined here|
C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(Image.o):Image.cpp|| multiple definition of `sf::Image::Image()'|
C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics.a(d000075.o)|| first defined here|
C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(Image.o):Image.cpp|| multiple definition of `sf::Image::~Image()'|
C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics.a(d000080.o)|| first defined here|
C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(Image.o):Image.cpp|| multiple definition of `sf::Image::LoadFromFile(std::string const&)'|
C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics.a(d000060.o)|| first defined here|
C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(Color.o):Color.cpp|| multiple definition of `sf::Color::Color(unsigned char, unsigned char, unsigned char, unsigned char)'|
C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics.a(d000053.o)|| first defined here|
C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(Drawable.o):Drawable.cpp|| multiple definition of `sf::Drawable::~Drawable()'|
C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics.a(d000162.o)|| first defined here|
C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(Drawable.o):Drawable.cpp|| multiple definition of `sf::Drawable::SetPosition(float, float)'|
C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics.a(d000141.o)|| first defined here|
C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(Drawable.o):Drawable.cpp|| multiple definition of `sf::Drawable::SetScale(float, float)'|
C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics.a(d000153.o)|| first defined here|
C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(Drawable.o):Drawable.cpp|| multiple definition of `sf::Drawable::Move(float, float)'|
C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics.a(d000145.o)|| first defined here|
C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(Sprite.o):Sprite.cpp|| undefined reference to `_Unwind_Resume'|
C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(Sprite.o):Sprite.cpp|| undefined reference to `_Unwind_Resume'|
C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(Sprite.o):Sprite.cpp:(.text$_ZN2sf6SpriteD0Ev[sf::Sprite::~Sprite()]+0x15d)||undefined reference to `_Unwind_Resume'|
C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(Sprite.o):Sprite.cpp:(.eh_frame+0x12)||undefined reference to `__gxx_personality_v0'|
C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(Image.o):Image.cpp|| undefined reference to `_Unwind_Resume'|
C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(Image.o):Image.cpp|| undefined reference to `_Unwind_Resume'|
C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(Image.o):Image.cpp|| undefined reference to `_Unwind_Resume'|
C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(Image.o):Image.cpp|| undefined reference to `_Unwind_Resume'|
C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(Image.o):Image.cpp|| undefined reference to `_Unwind_Resume'|
C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(Image.o):Image.cpp|| more undefined references to `_Unwind_Resume' follow|
C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(Image.o):Image.cpp:(.eh_frame+0x12)||undefined reference to `__gxx_personality_v0'|
C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(Drawable.o):Drawable.cpp:(.eh_frame+0x11)||undefined reference to `__gxx_personality_v0'|
C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(ImageLoader.o):ImageLoader.cpp|| undefined reference to `_Unwind_Resume'|
C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(ImageLoader.o):ImageLoader.cpp|| undefined reference to `_Unwind_Resume'|
C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(ImageLoader.o):ImageLoader.cpp|| undefined reference to `_Unwind_Resume'|
C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(ImageLoader.o):ImageLoader.cpp|| undefined reference to `_Unwind_Resume'|
C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(ImageLoader.o):ImageLoader.cpp|| undefined reference to `_Unwind_Resume'|
C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(ImageLoader.o):ImageLoader.cpp|| more undefined references to `_Unwind_Resume' follow|
C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(ImageLoader.o):ImageLoader.cpp:(.eh_frame+0x12)||undefined reference to `__gxx_personality_v0'|
C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(GraphicsContext.o):GraphicsContext.cpp:(.eh_frame+0x11)||undefined reference to `__gxx_personality_v0'|
||=== Build finished: 40 errors, 0 warnings ===|
Prosze o pomoc!
P-51429
pekfos
» 2012-02-26 12:32:48
Za dużo bibliotek. Wywal te z "-s".

Btw:
komplikacji
Jak już ktoś tu komplikuje kod, to Ty. Kompilator kompiluje..
P-51447
Gal
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-02-28 22:34:30
dzienki zadziałało a co do tego (Jak już ktoś tu komplikuje kod, to Ty. Kompilator kompiluje..) to nigdy nie zwróciłem na różnice uwagi dzienki ze mi zwracasz uwage.

Mam jeszcze jedno pytanie gdzie znajde wszystkie kody znaków dla sf::Event::TextEntered niewiem jak np zapisać że oczekuje np wcisniecia 'j'
P-51612
1 « 2 » 3
Poprzednia strona Strona 2 z 3 Następna strona