[Code::Blocks] Instalacja SFML - No such file or directory
Ostatnio zmodyfikowano 2012-02-28 22:54
Maxius |
» 2012-02-24 14:11:43 W Linker Settings zaznaczasz wszystkie ścieżki do plików z rozszerzeniem *.a. Potem w Search Directories dajesz compiler i zaznaczasz scieżkę do include w Linker do lib'ów. Tworzysz nową aplikację konsolową i w bin\debug dodajesz dll-ki. |
|
Gal Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-02-24 18:55:55 Dzięki wreszcie ktoś kto mi to umiał wytłumaczyć jednak teraz powstał nowy problem bowiem podczas komplikacji wyskakuje mi src\SFML\Graphicfont.hpp i tam przy #include <SFML/Graphics/Font.hpp> ze nie znaleziono tego. |
|
Maxius |
» 2012-02-24 19:12:56 a próbowałeś #include<SFML\Graphics.hpp>[cpp] |
|
Gal Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-02-24 19:28:57 Nie pomogło |
|
Maxius |
» 2012-02-24 19:39:55 U mnie #include <SFML\Graphics\Font.hpp> działa. A co chcesz zrobić? Spróbuj tak jak jest w kursach. |
|
Gal Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-02-25 21:03:13 Udało mi się zainstalować biblioteke zacząłem robić kurs z naszej strony jednak teraz w 7 lekcji - http://cpp0x.pl/kursy/Kurs-SFML-C++/Tworzenie-i-wyswietlanie-sprajtow/333 Podczas komplikacji następującego kodu: #include <SFML/Graphics.hpp>
int main() { sf::RenderWindow oknoAplikacji( sf::VideoMode( 800, 600, 32 ), "Kurs SFML - http://cpp0x.pl" ); sf::Image obrazek; obrazek.LoadFromFile( "ludek.png" ); sf::Sprite naszSprajt; naszSprajt.SetImage( obrazek ); naszSprajt.SetPosition( 400, 300 ); naszSprajt.SetScale( 5, 5 ); while( oknoAplikacji.IsOpened() ) { sf::Event zdarzenie; while( oknoAplikacji.GetEvent( zdarzenie ) ) { if( zdarzenie.Type == sf::Event::Closed ) oknoAplikacji.Close(); } const sf::Input & sterowanie = oknoAplikacji.GetInput(); if( sterowanie.IsKeyDown( sf::Key::Left ) ) naszSprajt.Move( - 0.2, 0 ); if( sterowanie.IsKeyDown( sf::Key::Right ) ) naszSprajt.Move( + 0.2, 0 ); if( sterowanie.IsKeyDown( sf::Key::Up ) ) naszSprajt.Move( 0, - 0.2 ); if( sterowanie.IsKeyDown( sf::Key::Down ) ) naszSprajt.Move( 0, + 0.2 ); oknoAplikacji.Clear( sf::Color( 255, 0, 0 ) ); oknoAplikacji.Draw( naszSprajt ); oknoAplikacji.Display(); } return 0; } wyskoczyła mi następująca seria błędów C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(Sprite.o):Sprite.cpp|| multiple definition of `sf::Sprite::Sprite()'| C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics.a(d000127.o)|| first defined here| C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(Sprite.o):Sprite.cpp|| multiple definition of `sf::Sprite::SetImage(sf::Image const&)'| C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics.a(d000125.o)|| first defined here| C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(Image.o):Image.cpp|| multiple definition of `sf::Image::Image()'| C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics.a(d000075.o)|| first defined here| C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(Image.o):Image.cpp|| multiple definition of `sf::Image::~Image()'| C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics.a(d000080.o)|| first defined here| C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(Image.o):Image.cpp|| multiple definition of `sf::Image::LoadFromFile(std::string const&)'| C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics.a(d000060.o)|| first defined here| C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(Color.o):Color.cpp|| multiple definition of `sf::Color::Color(unsigned char, unsigned char, unsigned char, unsigned char)'| C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics.a(d000053.o)|| first defined here| C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(Drawable.o):Drawable.cpp|| multiple definition of `sf::Drawable::~Drawable()'| C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics.a(d000162.o)|| first defined here| C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(Drawable.o):Drawable.cpp|| multiple definition of `sf::Drawable::SetPosition(float, float)'| C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics.a(d000141.o)|| first defined here| C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(Drawable.o):Drawable.cpp|| multiple definition of `sf::Drawable::SetScale(float, float)'| C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics.a(d000153.o)|| first defined here| C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(Drawable.o):Drawable.cpp|| multiple definition of `sf::Drawable::Move(float, float)'| C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics.a(d000145.o)|| first defined here| C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(Sprite.o):Sprite.cpp|| undefined reference to `_Unwind_Resume'| C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(Sprite.o):Sprite.cpp|| undefined reference to `_Unwind_Resume'| C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(Sprite.o):Sprite.cpp:(.text$_ZN2sf6SpriteD0Ev[sf::Sprite::~Sprite()]+0x15d)||undefined reference to `_Unwind_Resume'| C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(Sprite.o):Sprite.cpp:(.eh_frame+0x12)||undefined reference to `__gxx_personality_v0'| C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(Image.o):Image.cpp|| undefined reference to `_Unwind_Resume'| C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(Image.o):Image.cpp|| undefined reference to `_Unwind_Resume'| C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(Image.o):Image.cpp|| undefined reference to `_Unwind_Resume'| C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(Image.o):Image.cpp|| undefined reference to `_Unwind_Resume'| C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(Image.o):Image.cpp|| undefined reference to `_Unwind_Resume'| C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(Image.o):Image.cpp|| more undefined references to `_Unwind_Resume' follow| C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(Image.o):Image.cpp:(.eh_frame+0x12)||undefined reference to `__gxx_personality_v0'| C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(Drawable.o):Drawable.cpp:(.eh_frame+0x11)||undefined reference to `__gxx_personality_v0'| C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(ImageLoader.o):ImageLoader.cpp|| undefined reference to `_Unwind_Resume'| C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(ImageLoader.o):ImageLoader.cpp|| undefined reference to `_Unwind_Resume'| C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(ImageLoader.o):ImageLoader.cpp|| undefined reference to `_Unwind_Resume'| C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(ImageLoader.o):ImageLoader.cpp|| undefined reference to `_Unwind_Resume'| C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(ImageLoader.o):ImageLoader.cpp|| undefined reference to `_Unwind_Resume'| C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(ImageLoader.o):ImageLoader.cpp|| more undefined references to `_Unwind_Resume' follow| C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(ImageLoader.o):ImageLoader.cpp:(.eh_frame+0x12)||undefined reference to `__gxx_personality_v0'| C:\SFML-1.6\lib\libsfml-graphics-s.a(GraphicsContext.o):GraphicsContext.cpp:(.eh_frame+0x11)||undefined reference to `__gxx_personality_v0'| ||=== Build finished: 40 errors, 0 warnings ===| Prosze o pomoc! |
|
pekfos |
» 2012-02-26 12:32:48 Za dużo bibliotek. Wywal te z "-s". Btw: Jak już ktoś tu komplikuje kod, to Ty. Kompilator kompiluje.. |
|
Gal Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-02-28 22:34:30 dzienki zadziałało a co do tego (Jak już ktoś tu komplikuje kod, to Ty. Kompilator kompiluje..) to nigdy nie zwróciłem na różnice uwagi dzienki ze mi zwracasz uwage.
Mam jeszcze jedno pytanie gdzie znajde wszystkie kody znaków dla sf::Event::TextEntered niewiem jak np zapisać że oczekuje np wcisniecia 'j' |
|
1 « 2 » 3 |