wywolanie consoli (program działający w tle) za pomoca klawisza
Ostatnio zmodyfikowano 2012-02-27 22:05
ptaq Temat założony przez niniejszego użytkownika |
wywolanie consoli (program działający w tle) za pomoca klawisza » 2012-02-26 12:48:12 witam,
program działa w tle i chciałbym go wywołać za pomocą klawisza F1 ???
mam taki kod, co jest źle ?? ;>
#include<iostream> #include<windows.h> using namespace std; int main() { int x; while( x != 0 ) { if( GetAsyncKeyState( VK_F1 ) ==- 32767 ) cin >> x; switch( x ) { case 1: cout << "..."; break; case 2: cout << "..."; break; default: return 0; } } }
|
|
malan |
» 2012-02-26 13:09:20 Czyżby program się wyłączał? |
|
ptaq Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-02-26 13:15:56 no właśnie ;p ;/ |
|
malan |
» 2012-02-26 13:19:33 Przyjrzyj się co napisałeś: int x;
while( x != 0 ) { if( GetAsyncKeyState( VK_F1 ) ==- 32767 ) { cin >> x; } switch( x ) { case 1: cout << "..."; break; case 2: cout << "..."; break; default: return 0; } } Widzisz to? :) |
|
ptaq Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-02-26 13:23:12 ale pod if-em jest AllocConsole() zakomentowalem bo i tak nie dziala :D |
|
malan |
» 2012-02-26 13:26:56 Tak, ale liczy się tak naprawdę średnik, który jest dopiero po std::cin . Kompilator "widzi" to tak jak Ci napisałem. Poczytaj sobie o Instrukcja warunkowa if ... else, paragraf Instrukcja lub blok instrukcji. |
|
npHard |
» 2012-02-26 14:58:01 int main() { int x; while( x != 0 ) { } }
Zastanów się, odpowiedz na pytanie i będziesz wiedział ;> |
|
ptaq Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-02-27 15:59:20 witam ponownie :D,
problem rozwiązałem, nie do końca jest tak jak chciałem ale na chwile obecną mnie zadawala, tylko że pojawil sie kolejny problem ;p. Pętla ma sie obracać caly czas, a w obecnym stanie zatrzymuje sie na cin >>x. Ma ktoś jakiś pomysł ?
#include<iostream> #include<windows.h> using namespace std; int main()
{ int x; while( x != 0 ) { cin >> x; switch( x ) { case 1: cout << "..."; break; case 2: cout << "..."; break; case 3: cin.clear(); FreeConsole(); break; default: return 0; } if( GetAsyncKeyState( VK_F1 ) ==- 32767 ) { AllocConsole(); } } }
|
|
« 1 » 2 3 |