[SDL] pytanie dotyczące obiektów
Ostatnio zmodyfikowano 2012-02-28 17:31
szymski Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SDL] pytanie dotyczące obiektów » 2012-02-28 15:29:06 Witam! Zacząłem pisać grę w bibliotece SDL. W C++ nie jestem za dobry, ale chcę się uczyć. Wszystko jest ok, mam statek kosmiczny, ale gdy chciałem zrobić klasę dla wroga nie wiedziałem co zrobić. Chcę żeby kod był jak w Minecrafcie w javie. Są tam osobne klasy mobów, które da się stworzyć jakąś komendą, chyba new object. Ja chcę zrobić coś takiego w mojej grze, ale nie mam pomysłu jak tworzyć obiekty. Chcę aby była jedna klasa czy obiekt, który da się potem zduplikować. Nie wiem jak to zrobić. Pomóżcie. Z góry dzięki! |
|
m4tx |
» 2012-02-28 16:18:35 Proponuję opanować najpierw to: Kurs C++ :) |
|
szymski Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-02-28 16:31:44 Przeczytałem wszystko jeśli chodzi o klasy i dalej nic nie wiem. |
|
pekfos |
» 2012-02-28 16:46:19 Chcę żeby kod był jak w Minecrafcie w javie. |
To w czym chcesz pisać? W C++ czy w javie? |
|
szymski Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-02-28 16:53:05 Chodzi mi tylko o funkcję tworzącą obiekt. Nie wiem jak zrobić to w c++. |
|
pekfos |
» 2012-02-28 16:53:47 konstruktor lub dynamiczna alokacja. |
|
SeaMonster131 |
» 2012-02-28 17:31:51 Hm...chyba najłatwiej jest coś w stylu tego: class CEnemy { public: float x, y; CEnemy() {...} };
vector < CEnemy > Enemy;
|
|
« 1 » |