[SFML] Visual Studio 2010 nowy projekt
Ostatnio zmodyfikowano 2012-03-02 23:29
dervill Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] Visual Studio 2010 nowy projekt » 2012-03-02 21:23:35 Witam. Właśnie "zainstalowałem" bibliotekę SFML z tego poradnika na youtube http://www.youtube.com/watch?v=-uHGZGgMETg Wszystko działa, ale jest jedno ale, tzn: Za każdym razem kiedy robię nowy projekt muszę od nowa robić ustawienia w Property Manager. Da się jakoś zrobić tak by łatwo importować te ustawienia? Dodam jeszcze, że próbuje zrobić pierwszą aplikacje wg tutorialu ale dostaje takie błędy: 1>test.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "public: virtual __thiscall sf::Window::~Window(void)" (??1Window@sf@@UAE@XZ) referenced in function _main 1>test.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "public: void __thiscall sf::Window::Display(void)" (?Display@Window@sf@@QAEXXZ) referenced in function _main 1>test.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "public: bool __thiscall sf::Window::IsOpened(void)const " (?IsOpened@Window@sf@@QBE_NXZ) referenced in function _main 1>test.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "public: __thiscall sf::Window::Window(class sf::VideoMode,class std::basic_string<char,struct std::char_traits<char>,class std::allocator<char> > const &,unsigned long,struct sf::WindowSettings const &)" (??0Window@sf@@QAE@VVideoMode@1@ABV?$basic_string@DU?$char_traits@D@std@@V?$allocator@D@2@@std@@KABUWindowSettings@1@@Z) referenced in function _main 1>test.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "public: __thiscall sf::VideoMode::VideoMode(unsigned int,unsigned int,unsigned int)" (??0VideoMode@sf@@QAE@III@Z) referenced in function _main 1>C:\Users\Marcin\Desktop\sfml_test\Debug\sfml_test.exe : fatal error LNK1120: 5 unresolved externals
Nie wiem w czy jest problem, zainstalował ktoś już sfml na vs 2010 i mu działa? |
|
malan |
» 2012-03-02 23:15:49 |
|
dervill Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-03-02 23:29:51 Ok poradziłem sobie, chodziło o te błedy a dokładniej o źle skonfigurowane
sfml-audio-d.lib sfml-graphics-d.lib sfml-window-d.lib sfml-system-d.lib sfml-main-d.lib sfml-network-d.lib
Bo pomieszałem w Release i w debugu wszystko. Teraz jest już ok, a da się zrobić tak by można było zaimportować te ustawienia w nowym projekcie, by nie ustawiać znowu wszystkiego ręcznie?
|
|
« 1 » |