Droga do gier tworzenia
Ostatnio zmodyfikowano 2012-03-03 20:05
DejaVu |
» 2012-03-03 11:27:56 |
|
Iceman Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-03-03 12:16:37 Panowie, nikogo za snoba nie będę uważał. Wiem, że jeszcze daleka droga do tworzenia gier. Temat założyłem, abyście Wy, jako doświadczeni bardziej lub mniej programiści C++(i nie tylko) mogli dać mi wskazówki i ukazać dobrą drogę do mojego celu. W końcu kto pyta, nie błądzi, prawda? :) Dziękuję więc za wszystkie wypowiedzi, czekam oczywiście na dalsze wskazówki jeśli ktoś jeszcze ma coś do przekazania. Pozdrawiam, Iceman. |
|
SeaMonster131 |
» 2012-03-03 12:44:45 Powiem tak.. Jeżeli potrafisz w konsoli napisać program czy grę, którą sobie w myślach wymyśliłeś, to wtedy możesz zabrać się za bibliotekę graficzną 2D ;) Inaczej będzie Ci ciężko. |
|
hincu |
» 2012-03-03 12:50:19 tak jak sea napisal napisz kilka sandboxow abys sie zapoznal troche z dziedzina gamedevu pozniej jakas biblioteka graficzna i mozesz zaczac pisac gry pod windowsem i nie tylko : P |
|
Iceman Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-03-03 20:05:42 Powiem, że coś niedawno próbowałem tworzyć w konsoli na kształt Zork'a z wykorzystaniem zmiennych typu string, ale jakoś nie miałem czasu dokończyć ;) |
|
1 « 2 » |