[SFML, C++] Poruszanie postaci względem pozycji myszki
Ostatnio zmodyfikowano 2012-03-07 17:48
hincu Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML, C++] Poruszanie postaci względem pozycji myszki » 2012-03-07 11:31:52 mam metode ktora porusza postac wzgledem pozycji myszki problem polega na tym ze nie zawsze chce zejsc po osi y w dol, o to kod, ja tu nic nie widze moze wy cos zauwazycie : P void Character::GetPos( const sf::Input & Mouse ) { Pos.x = Mouse.GetMouseX(); Pos.y = Mouse.GetMouseY(); } void Character::Move() { FPos = CharacterGFX.GetPosition(); if( FPos.x >= Pos.x ) { CharacterGFX.Move( - MoveSpeed, 0 ); } else if( FPos.x <= Pos.x ) { CharacterGFX.Move( MoveSpeed, 0 ); } if( FPos.y >= Pos.y ) { CharacterGFX.Move( 0, - MoveSpeed ); } else if( FPos.x <= Pos.y ) { CharacterGFX.Move( 0, MoveSpeed ); } } |
|
Chlorek |
» 2012-03-07 12:52:42 else if( FPos.x <= Pos.y ) { CharacterGFX.Move( 0, MoveSpeed ); }
na:
else if( FPos.y <= Pos.y ) { CharacterGFX.Move( 0, MoveSpeed ); }
|
|
hincu Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-03-07 17:48:48 ino faktycznie znalazla sie literowka : P teraz dziala jak nalezy
SOLVED |
|
« 1 » |