Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML, C++] Poruszanie postaci względem pozycji myszki

Ostatnio zmodyfikowano 2012-03-07 17:48
Autor Wiadomość
hincu
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML, C++] Poruszanie postaci względem pozycji myszki
» 2012-03-07 11:31:52
mam metode ktora porusza postac wzgledem pozycji myszki problem polega na tym ze nie zawsze chce zejsc po osi y w dol, o to kod, ja tu nic nie widze moze wy cos zauwazycie : P

C/C++
void Character::GetPos( const sf::Input & Mouse )
{
    Pos.x = Mouse.GetMouseX();
    Pos.y = Mouse.GetMouseY();
}
void Character::Move()
{
    FPos = CharacterGFX.GetPosition();
    if( FPos.x >= Pos.x )
    {
        CharacterGFX.Move( - MoveSpeed, 0 );
    }
    else if( FPos.x <= Pos.x )
    {
        CharacterGFX.Move( MoveSpeed, 0 );
    }
    if( FPos.y >= Pos.y )
    {
        CharacterGFX.Move( 0, - MoveSpeed );
    }
    else if( FPos.x <= Pos.y )
    {
        CharacterGFX.Move( 0, MoveSpeed );
    }
}
P-52157
Chlorek
» 2012-03-07 12:52:42
C/C++
else if( FPos.x <= Pos.y )
{
    CharacterGFX.Move( 0, MoveSpeed );
}

na:
C/C++
else if( FPos.y <= Pos.y )
{
    CharacterGFX.Move( 0, MoveSpeed );
}
P-52163
hincu
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-03-07 17:48:48
ino faktycznie znalazla sie literowka : P teraz dziala jak nalezy

SOLVED
P-52174
« 1 »
  Strona 1 z 1