Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SDL][C++] Wprawianie obiektu w ruch.

Ostatnio zmodyfikowano 2012-03-09 18:52
Autor Wiadomość
Beosky
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SDL][C++] Wprawianie obiektu w ruch.
» 2012-03-09 18:28:21
Compiling: C:\Users\Daniel\Desktop\Lordareon\main.cpp
C:\Users\Daniel\Desktop\Lordareon\main.cpp: In function 'int SDL_main(int, char**)':
C:\Users\Daniel\Desktop\Lordareon\main.cpp:30: error: 'PostacDestination' was not declared in this scope
Process terminated with status 1 (0 minutes, 0 seconds)
1 errors, 0 warnings
 
Błąd przy komplikacji nie wiem o co może chodzić, a tutaj załączam kod. Szukałem na google, ale każdy miał problem z OPENGL. ;/

C/C++
#include <SDL/SDL.h>

int main( int argc, char * argv[] ) {
    SDL_Surface * ekran;
    SDL_Surface * tlo = NULL;
    SDL_Surface * trawa = NULL;
    SDL_Surface * postac = NULL;
    SDL_Event zdarzenie;
    SDL_Rect postacDestination;
    Uint8 * keystate = SDL_GetKeyState( NULL );
    int x;
    bool wyjscie = false;
   
    SDL_Init( SDL_INIT_EVERYTHING );
    ekran = SDL_SetVideoMode( 800, 600, 32, SDL_HWSURFACE | SDL_DOUBLEBUF );
    SDL_WM_SetCaption( "Lordareon - ALPHA V.1.0", NULL );
    tlo = SDL_LoadBMP( "tlo.bmp" );
    trawa = SDL_LoadBMP( "trawa.bmp" );
    postac = SDL_LoadBMP( "postac.bmp" );
    SDL_BlitSurface( tlo, NULL, ekran, NULL );
    SDL_BlitSurface( trawa, NULL, ekran, NULL );
    while( !wyjscie ) {
        while( SDL_PollEvent( & zdarzenie ) ) {
            if( zdarzenie.type == SDL_QUIT ) {
                wyjscie = true;
            }
            if( keystate[ SDLK_RIGHT ] ) {
                x++;
            }
            PostacDestination.x = x;
            SDL_BlitSurface( postac, NULL, trawa, & PostacDestination );
        }
    }
    SDL_Quit();
    SDL_FreeSurface( tlo );
    SDL_FreeSurface( trawa );
    SDL_FreeSurface( postac );
    return 0;
}
P-52304
pekfos
» 2012-03-09 18:44:03
error: 'PostacDestination' was not declared in this scope
C/C++
SDL_Rect postacDestination;
//..
PostacDestination.x = x;
P-52305
Beosky
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-03-09 18:52:35
Dzięki.
P-52306
« 1 »
  Strona 1 z 1