[SDL][C++] Wprawianie obiektu w ruch.
Ostatnio zmodyfikowano 2012-03-09 18:52
Beosky Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SDL][C++] Wprawianie obiektu w ruch. » 2012-03-09 18:28:21 Compiling: C:\Users\Daniel\Desktop\Lordareon\main.cpp C:\Users\Daniel\Desktop\Lordareon\main.cpp: In function 'int SDL_main(int, char**)': C:\Users\Daniel\Desktop\Lordareon\main.cpp:30: error: 'PostacDestination' was not declared in this scope Process terminated with status 1 (0 minutes, 0 seconds) 1 errors, 0 warnings Błąd przy komplikacji nie wiem o co może chodzić, a tutaj załączam kod. Szukałem na google, ale każdy miał problem z OPENGL. ;/ #include <SDL/SDL.h>
int main( int argc, char * argv[] ) { SDL_Surface * ekran; SDL_Surface * tlo = NULL; SDL_Surface * trawa = NULL; SDL_Surface * postac = NULL; SDL_Event zdarzenie; SDL_Rect postacDestination; Uint8 * keystate = SDL_GetKeyState( NULL ); int x; bool wyjscie = false; SDL_Init( SDL_INIT_EVERYTHING ); ekran = SDL_SetVideoMode( 800, 600, 32, SDL_HWSURFACE | SDL_DOUBLEBUF ); SDL_WM_SetCaption( "Lordareon - ALPHA V.1.0", NULL ); tlo = SDL_LoadBMP( "tlo.bmp" ); trawa = SDL_LoadBMP( "trawa.bmp" ); postac = SDL_LoadBMP( "postac.bmp" ); SDL_BlitSurface( tlo, NULL, ekran, NULL ); SDL_BlitSurface( trawa, NULL, ekran, NULL ); while( !wyjscie ) { while( SDL_PollEvent( & zdarzenie ) ) { if( zdarzenie.type == SDL_QUIT ) { wyjscie = true; } if( keystate[ SDLK_RIGHT ] ) { x++; } PostacDestination.x = x; SDL_BlitSurface( postac, NULL, trawa, & PostacDestination ); } } SDL_Quit(); SDL_FreeSurface( tlo ); SDL_FreeSurface( trawa ); SDL_FreeSurface( postac ); return 0; } |
|
pekfos |
» 2012-03-09 18:44:03 error: 'PostacDestination' was not declared in this scope
SDL_Rect postacDestination;
PostacDestination.x = x; |
|
Beosky Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-03-09 18:52:35 Dzięki. |
|
« 1 » |