[OpenGL] Problem z wyświetlaniem sześcianów w zależności od kąta patrzenia
Ostatnio zmodyfikowano 2012-03-17 08:43
SeaMonster131 |
» 2012-03-16 19:01:21 |
|
Mrusio Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-03-17 08:09:57 » Kursy ♦ Kurs STC kurs, przyda się :) |
To nie jest odpowiedź na pytanie w tym temacie, ale też miałem o to pytać, dzięki :) Wracając do tematu, doszedłem że mój problem polega na tym, że skrzynie z przodu nie zasłaniają tych z tyłu. Tamte są po prostu rysowane na tych z przodu, a te powinny przecież je zasłonić. Na screenach które umieszczałem jest rząd 4 skrzyń. Gdy za tym rzędem wstawie kolejną skrzynie, to stojąc na wprost, ta skrzynia z tyłu również nakłada się na te z przodu. Od czego to zależy? Wyłączałem i włączałem depth test, ale przy włączonym i wyłączonym wygląda tak samo, bez żadnych zmian. dziwne jest to, że stojąc po prawej widać wszystko dobrze, a od lewej już nie... |
|
Mrusio Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-03-17 08:43:08 rozwiązałem problem. Leżał tutaj; gluPerspective( 45, ratio, 0, 1000 );
Po zmianie na : gluPerspective( 45, ratio, 1, 1000 );
i działa już dobrze :) |
|
1 « 2 » |