Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[OpenGL] Problem z wyświetlaniem sześcianów w zależności od kąta patrzenia

Ostatnio zmodyfikowano 2012-03-17 08:43
Autor Wiadomość
SeaMonster131
» 2012-03-16 19:01:21
» KursyKurs STC kurs, przyda się :)
P-52715
Mrusio
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-03-17 08:09:57
» Kursy ♦ Kurs STC kurs, przyda się :)
To nie jest odpowiedź na pytanie w tym temacie, ale też miałem o to pytać, dzięki :)

Wracając do tematu, doszedłem że mój problem polega na tym, że skrzynie z przodu nie zasłaniają tych z tyłu. Tamte są po prostu rysowane na tych z przodu, a te powinny przecież je zasłonić.
Na screenach które umieszczałem jest rząd 4 skrzyń. Gdy za tym rzędem wstawie kolejną skrzynie, to stojąc na wprost, ta skrzynia z tyłu również nakłada się na te z przodu. Od czego to zależy? Wyłączałem i włączałem depth test, ale przy włączonym i wyłączonym wygląda tak samo, bez żadnych zmian.

dziwne jest to, że stojąc po prawej widać wszystko dobrze, a od lewej już nie...
P-52754
Mrusio
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-03-17 08:43:08
rozwiązałem problem. Leżał tutaj;
C/C++
gluPerspective( 45, ratio, 0, 1000 );
Po zmianie na :
C/C++
gluPerspective( 45, ratio, 1, 1000 );
i działa już dobrze :)
P-52755
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2