[Allegro, C++] Zmiana położenia wyświetlanego tekstu
Ostatnio zmodyfikowano 2012-03-19 22:00
hakr1921 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Allegro, C++] Zmiana położenia wyświetlanego tekstu » 2012-03-19 19:37:46 Mamy takie coś textprintf( screen, font, 20, 30, makecol( 255, 255, 128 ), "Klawisz to : %d", klawisz );
Tekst na spokojnie umiem zmieniać ale gorzej z położeniem. Robię menu gry [ swoim sposobem ] i potrzebuje żeby liczba 20 się zmieniała po wciśnięciu f1, próbowałem chyba wszystkiego ale ta liczba nie chce się zmienić. Możecie mnie jakoś nakierować? Próbowałem int miejsce = 50; textprintf( screen, font, miejsce, 30, makecol( 255, 255, 128 ), "Klawisz to : %d", klawisz );
I teraz nie za bardzo wiem co zrobić żeby po wciśnięciu to int miejsce zmieniło wartość powiedzmy na 100. |
|
m4tx |
» 2012-03-19 19:59:12 Weź sobie odpal ten swój program i wciśnij F1... Wyświetli Ci się "Klawisz to : xxx". No i potem, jak już będziesz miał to swoje xxx to zrób coś takiego: if( klawisz == xxx ) miejsce = 100; Tak w ogóle... Podstawy programowania: Instrukcja warunkowa if ... else |
|
hakr1921 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-03-19 20:57:39 Nie zrozumiałeś mnie.. Mi chodzi o zmianę liczby "20" z kodu który podałem, ta liczba odpowiada za położenie napisu |
|
SeaMonster131 |
» 2012-03-19 21:28:04 @hakr1921: przecież @m4tx podał Ci już rozwiązanie? |
|
jankowalski25 |
» 2012-03-19 21:28:35 Mi chodzi o zmianę liczby "20" |
Zapisz liczbę 20 do zmiennej. Wtedy będziesz mógł ją zmieniać. |
|
hakr1921 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-03-19 22:00:20 Dobra sorry, m4tx dał rozwiązanie już gotowe, po prostu dzisiaj jakiś zagubiony jestem. |
|
« 1 » |