Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[ALLEGRO5] Jedna funkcja do wielu obiektów

Ostatnio zmodyfikowano 2012-03-19 23:44
Autor Wiadomość
palkoul
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[ALLEGRO5] Jedna funkcja do wielu obiektów
» 2012-03-19 23:23:21
Witam was serdecznie. Natknąłem się na kolejny problem. Piszę sobie grę rpg-rts (i tak upadnie ale zawsze czegoś się nauczę). Najpierw kod, potem problem.
C/C++
Gracz bohater[ 5 ]; //tworze 5 graczy
Init_Gracz( bohater[ 0 ], 300, 300, 2 ); //mój void, ustala x, y szybkość itp.

If( /*coś tam pętla główna*/ )
{
    if( tym_kamera_x != 0 || tym_kamera_y != 0 )
    {
        if( tym_kamera_x > bohater[ 0 ].map_x / 20 ) // poruszanie za kliknięciem myszką
        {
            bohater[ 0 ].kier = 2;
            Idz_Prawo( bohater[ 0 ] );
        }
        else
        {
            // itp. itd...
        }
    }
}
Jak mam zrobić (bez kopiowania kodu) by poruszać np. Graczem bohater[1] lub bohater[2]? Próbowałem stworzyć zmienna i cały czas robić ze się zmienia jej wartość pomiędzy 0 a 4 ale źle działało.
P-52963
malan
» 2012-03-19 23:44:43
Zastosuj pętlę
for
 (» Kurs C++ » Poziom 2Pętla for lekcja) :)
P-52966
« 1 »
  Strona 1 z 1