[Allegro]Snake kolizja z członami węża
Ostatnio zmodyfikowano 2012-03-21 20:04
bingo009 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Allegro]Snake kolizja z członami węża » 2012-03-21 20:04:40 Witam was serdecznie, otóż piszę Snake w C++ i do ukończenia brakuje mi dwóch rzeczy. Ale ta druga, to jest błahostka, więc skupmy się na tej pierwszej. Wąż jest przechowywany w tablicy wektorów. Przy każdym rysowaniu człona, chcę sprawdzić, czy czasami głowa nie koliduje z którymś członem. Ale coś nie działa. Oto cały kod rysowania: for( int i = 0; i < snake_size; i++ ) { al_draw_filled_rectangle( vec_x[ vec_x.size() - i - 1 ] - 5, vec_y[ vec_y.size() - i - 1 ] - 5, vec_x[ vec_x.size() - i - 1 ] + 10, vec_y[ vec_y.size() - i - 1 ] + 10, al_map_rgb( 28, 223, 0 ) ); if( player_x == vec_x[ vec_x.size() - i - 1 ] && player_y == vec_y[ vec_y.size() - i - 1 ] ) { al_draw_text( font, al_map_rgb( 255, 255, 255 ), 5, 8, 0, "Kolizja!!!" ); } } |
|
« 1 » |