Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Allegro]Snake kolizja z członami węża

Ostatnio zmodyfikowano 2012-03-21 20:04
Autor Wiadomość
bingo009
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[Allegro]Snake kolizja z członami węża
» 2012-03-21 20:04:40
Witam was serdecznie, otóż piszę Snake w C++ i do ukończenia brakuje mi dwóch rzeczy. Ale ta druga, to jest błahostka, więc skupmy się na tej pierwszej. Wąż jest przechowywany w tablicy wektorów. Przy każdym rysowaniu człona, chcę sprawdzić, czy czasami głowa nie koliduje z którymś członem. Ale coś nie działa. Oto cały kod rysowania:
C/C++
for( int i = 0; i < snake_size; i++ )
{
    //odjąć 5 i dodać 10, aby wyznaczyć pozycję środka. Pozycja podana w pikselach jest przeliczana na wierchołki kwadratu
    al_draw_filled_rectangle( vec_x[ vec_x.size() - i - 1 ] - 5, vec_y[ vec_y.size() - i - 1 ] - 5, vec_x[ vec_x.size() - i - 1 ] + 10, vec_y[ vec_y.size() - i - 1 ] + 10, al_map_rgb( 28, 223, 0 ) );
   
    if( player_x == vec_x[ vec_x.size() - i - 1 ] && player_y == vec_y[ vec_y.size() - i - 1 ] )
    {
        al_draw_text( font, al_map_rgb( 255, 255, 255 ), 5, 8, 0, "Kolizja!!!" ); // Próba sprawdzania kolizji.
    }
   
}
P-53051
« 1 »
  Strona 1 z 1