[SFML] Tworzenie GUI gry
Ostatnio zmodyfikowano 2012-03-26 22:56
hincu Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] Tworzenie GUI gry » 2012-03-26 20:20:15 Witam przy pisaniu gry ( rpg ) w sfml 1.6 pojawil sie maly problem/brak pomyslu na zrobienie tego : P mianowicie
mam gui http://pokazywarka.pl/sjblrq/ no i problem polega na tym ze chce wyswietlac stan gry w tym okienku, macie jakis pomysl jak podzielic ekran na 'ramki'? |
|
DejaVu |
» 2012-03-26 20:39:09 |
|
hincu Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-03-26 21:26:50 o to mi chodzilo aczkolwiek pojawil sie problem przy kompilacji mianowicie C:/Users/hincu/Desktop/projekty/sfml 1.6/Middle Ages/main.cpp:175: undefined reference to `glEnable@4' C:/Users/hincu/Desktop/projekty/sfml 1.6/Middle Ages/main.cpp:176: undefined reference to `glScissor@16' @Edit problem rozwiazany : P @edit2 po skompilowaniu jednak nie dziala tak jak powinno obcina mi obszar i zostaje tylko jego czesc : P tak wiec bede musial zrobic to jakos inaczej, jak znajde rozwiazanie to je wrzuce do tego tematu |
|
DejaVu |
» 2012-03-26 22:44:05 Hm? Rysujesz jedną część i zmieniasz obszar rysowania na kolejny... w czym problem? |
|
hincu Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-03-26 22:56:13 tak to nie przejdzie : P bo i tak do rysowania bede musial podac globalne wspolrzedne : P, wiec ograniczylem po prostu ruch wczytywanie mapy tez zrobie tylko na tym danym fragmencie : P |
|
« 1 » |