new i klasy w C++
Ostatnio zmodyfikowano 2012-03-28 17:37
Qler Temat założony przez niniejszego użytkownika |
new i klasy w C++ » 2012-03-27 21:16:38 Cześć mam pewien problem staram się napisać serwer i narazie tak bez winsocka staram się napisać menu itd. Problem zaczął się gdy zrobiłem klasę Player przypisałem jej hp itd. Następne zrobiłem wskaźnik *players by pokazywał na new Player bo w zależności od ilości graczy chciałem robić new Player i przypisywać do tablicy PlayerTable[]; kod: int x = 0; for( x = 0; x > NumberOfPlayers; x++ ) { Player * Players = new Player; Players = PlayersTable[ x ]; std::cout << "Stworzono nowego Playera" << std::endl; }
NumberOfPlayers to wcześniej wybrana liczba graczy przez nas. Nie działa wiem że linijka Player * Players = new Player;
jest ok ale jak teraz wpisywać to po kolei do tablicy? |
|
SeaMonster131 |
» 2012-03-27 21:25:27 Nie lepiej stworzyć vector z graczami zamiast tablicy? |
|
Qler Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-03-27 21:42:25 A czy mógłbyś mi powiedzieć jak to zrobić i co to bo ja tylko przeczytałem kilka ksiażek i tutorial i nie wiem w unity 3d były vectory ale do wyznaczania lotu itd. Ale najlepiej jak by mi ktoś powiedział jak to przypsiać do tablicy albo jak zapisać do vektora. |
|
Chlorek |
» 2012-03-27 21:45:19 Ja bym polecił zrobić tablicę obiektów, nie wiem jak to wyjdzie w praktyce ale w moich programach zdawało egzamin. Plusy to: - łatwe zarządzanie - prosty kod - krótki kod |
|
Qler Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-03-27 22:01:26 PlayerTable[Player]?? czyli tamtym sposobem nie idzie?? widziałem wiele kodów w C++ po angielsku i tam jest cos pdobnego ale nie wiem jak do tego dojsc!! prosze pomozcie |
|
SeaMonster131 |
» 2012-03-27 22:15:25 vector, łatwy jest do opanowania, naprawde :) |
|
Qler Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-03-28 17:37:06 Serdzeczne dzieki :) Pozdrawiam |
|
« 1 » |