Symulator wind
Ostatnio zmodyfikowano 2018-06-13 21:55
dervill Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-03-30 17:40:38 Wiem wiem, rozumiem jak to ma działać, lecz nie wiem jak to zapoczątkować w main'ie Stworzyłem główne okno dodałem obsługę zamykania go, oraz wyświetlania. Nie bardzo wiem jak to wyświetlić sprajta. Po uruchomieniu i tak całość leci w konsoli jakby. Mógłby ktoś poradzić jak podpiąć sprajty do windy, oraz gdzie umieścic funkcje wyświetlania w main'ie bo nie czaję tego.
|
|
SeaMonster131 |
» 2012-03-30 18:13:22 W jakiej bibliotece piszesz? |
|
dervill Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-03-30 18:28:09 SFML, w pierwszym poście jest. |
|
SeaMonster131 |
» 2012-03-30 20:15:37 |
|
dervill Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-03-31 11:44:05 Przerobiłem ten kurs... lecz mam problem z łączeniem konsoli z oknem od SFML. Chcodzi mi o to aby działały one rówolegle tzn wczytuje jakiej dane w konsoli a efekt widać graficznie nie wiem czy da sie to jakoś osiągnąć? |
|
SeaMonster131 |
» 2012-03-31 11:54:31 Hm.. Nie wiem czy będzie to działać bądź czy jest inny sposób, ale możesz zrobić w osobnym wątku wczytywanie danych w konsoli poprzez np cin. I wtedy w zaleznosci co wpiszesz, to pojawi się to w okienku. |
|
dervill Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-03-31 11:58:07 Czy może lepiej zrobić tak, że w górnym rogu gdzies będą sie pojawiały napisy typu "Na ktore pietro chcesz jechac" i użytkownik klikajać np 5 dzieje sie animacja. Bo nie wiem własnie jak to zrobić aby był taki efekt. |
|
draculeq |
» 2012-03-31 11:58:17 na początku maina dajesz cin << polecenie; if( polecenie == przywolaj_winde ) przywolaj_winde();
if( winda_przywolana == 1 ) { cin << wybierz_pietro; jedz_na_pietro( wybierz_pietro ); } itd... tylko nie wiem jaki sens ma konsola + okno :P |
|
1 « 2 » 3 4 |