Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Symulator wind

Ostatnio zmodyfikowano 2018-06-13 21:55
Autor Wiadomość
dervill
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-03-30 17:40:38
Wiem wiem, rozumiem jak to ma działać, lecz nie wiem jak to zapoczątkować w main'ie
Stworzyłem główne okno dodałem obsługę zamykania go, oraz wyświetlania. Nie bardzo wiem jak to wyświetlić sprajta.
Po uruchomieniu i tak całość leci w konsoli jakby.
Mógłby ktoś poradzić jak podpiąć sprajty do windy, oraz gdzie umieścic funkcje wyświetlania w main'ie bo nie czaję tego.
 
P-53506
SeaMonster131
» 2012-03-30 18:13:22
W jakiej bibliotece piszesz?
P-53508
dervill
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-03-30 18:28:09
SFML, w pierwszym poście jest.
P-53510
SeaMonster131
» 2012-03-30 20:15:37
P-53526
dervill
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-03-31 11:44:05
Przerobiłem ten kurs... lecz mam problem z łączeniem konsoli z oknem od SFML. Chcodzi mi o to aby działały one rówolegle tzn wczytuje jakiej dane w konsoli a efekt widać graficznie nie wiem czy da sie to jakoś osiągnąć?
P-53565
SeaMonster131
» 2012-03-31 11:54:31
Hm.. Nie wiem czy będzie to działać bądź czy jest inny sposób, ale możesz zrobić w osobnym wątku wczytywanie danych w konsoli poprzez np cin. I wtedy w zaleznosci co wpiszesz, to pojawi się to w okienku.
P-53569
dervill
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-03-31 11:58:07
Czy może lepiej zrobić tak, że w górnym rogu gdzies będą sie pojawiały napisy typu "Na ktore pietro chcesz jechac"
i użytkownik klikajać np 5 dzieje sie animacja.
Bo nie wiem własnie jak to zrobić aby był taki efekt.
P-53570
draculeq
» 2012-03-31 11:58:17
na początku maina dajesz
C/C++
cin << polecenie;
if( polecenie == przywolaj_winde )
     przywolaj_winde();

if( winda_przywolana == 1 )
{
    cin << wybierz_pietro;
    jedz_na_pietro( wybierz_pietro );
}
itd...

tylko nie wiem jaki sens ma konsola + okno :P
P-53571
1 « 2 » 3 4
Poprzednia strona Strona 2 z 4 Następna strona